פטריק סטארק, CA: המיתון מייצר לנו הזדמנות

"75%-80% מתקציב ה-IT של הארגונים מיועדים לטיפול השוטף, ורק 20%-25% ממנו מיועד לשילוב טכנולוגיות חדשות - ואת המצב הזה צריך לשנות", אמר סטארק, מנהל אזור EMEA בחברה, בתדרוך עיתונאים שהתקיים בגרמניה ● לדבריו, "אנחנו מתמקדים בתוכנה שמפקחת על סביבת ה-IT ובהבאת אינטגרציה של כל התהליכים, מקצה לקצה, ולכן מתאימים להוסיף ערך ללקוח"

"הסביבה העסקית היום מורכבת ביותר. הלקוחות מדברים על מצב כלכלי קשה ועל כך שהם זקוקים להורדת עלויות. בנוסף, הם צריכים להתמודד עם סביבת מיחשוב מסובכת, ועם טכנולוגיות שאורך החיים שלהן הולך ומתקצר. תוסיפו לזה את העובדה שהם צריכים גם להבין איך להשתמש בטכנולוגיות חדשות וגם לדאוג לאבטחה ולציות לרגולציות – ותקבלו הזדמנות גדולה עבר CA להציג את תפיסת ה-Lean IT שלה"; כך אמר פטריק סטארק, סגן נשיא עולמי ומנהל אזור EMEA ב-CA, בתדריך עיתונאים שקיימה החברה במינכן שבגרמניה. התדריך התקיים במעבדת Triple Play של CA, שמציגה היתכנות ובדיקות של שירותי Triple Play במגוון רחב של פלטפורמות ורכיבים.

לדברי סטארק, המצב כיום הוא, שכ-75%-80% מתקציב ה-IT של הארגונים מיועדים לטיפול השוטף, ורק 20%-25% ממנו מיועד לשילוב טכנולוגיות חדשות, ואת המצב הזה צריך לשנות. "בתחילת שנות התשעים הציגה סאפ את תפיסת ה-ERP, שמשמעותה שילוב התהליכים העסקיים מקצה לקצה. אנחנו עושים היום אותו הדבר, אבל מהזווית של הטיפול ב-IT מקצה לקצה", אמר סטארק. "CA היא החברה המתאימה ביותר למשימה הזאת, הן בגלל הפורטפוליו העשיר שיש לנו, של כלים בכל סביבת המיחשוב, והן משום שאנו שחקן תוכנה נטו, ואנו מנהלים וממטבים כל סוג חומרה שיש ללקוחות, כל פלטפורמה וכל יישום, לעומת המתחרים שלנו, שכבולים במידה זו או אחרת לחומרה מתוצרתם", ציין סטארק. "אנחנו מתמקדים בתוכנה שמפקחת על סביבת ה-IT ובהבאת אינטגרציה של כל התהליכים, מקצה לקצה, ולכן מתאימים להוסיף ערך ללקוח. CA משקיעה מדי שנה 700 מיליון דולרים במו"פ, אבל אם נחשוב שפיתוח לוקח לנו יותר מדי זמן, ולאור העובדה שאורך החיים של הטכנולוגיה הולך ומתקצר – לא נהסס לקנות חברות שהטכנולוגיה שלהן מתאימה לפתרונות שלנו".

בתדריך הוצגו הגרסאות האחרונות של CA eHealth Performance Manager ו-CA Spectrum Infrastructure Manager – כלים המממשים את תפיסת ה-Lean IT על ידי מניעה פרואקטיבית ופתרון מהיר של בעיות לרוחב כל תשתיות ה-IT הארגוניות.

"הפתרונות שלנו מאפשרים הבנה ושליטה טובות יותר בכל מה שקורה בתהליכי ה-IT הארגוניים בעזרת הצגה ויזואלית של התהליכים, אוטומציה ואופטימיזציה שלהם. זה מתאים בדיוק לתפיסה שלנו לצמצום העלויות, להפחתת הבזבוזים ולהעלאת הערך ללקוחות, תוך תמיכה מלאה בתהליכים ובצרכים העסקיים", סיכם סטארק.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים