אנונימוס: "הצלחנו להוריד את ישראל מהאינטרנט" לאחר ששיבשנו את הפעילות של 100 אלף אתרים

אנשי הארגון טוענים שהצליחו לגרום במבצע OpIsrael# נזק בהיקף של יותר משלושה מיליארד דולרים, לאחר שפרצו ל-100 אלף אתרי אינטרנט, 30 אלף חשבונות בנק, 40 אלף פרופילים בפייסבוק ו-5,000 חשבונות בטוויטר - כולם מישראל ● העובדות, לעומת זאת, אחרות – המתקפה כמעט שלא גרמה נזק ● חלק מההאקרים החליטו שלא להשתתף בה מאחר שהיא חלה ביום הזיכרון לשואה ולגבורה

העובדות לא ממש משנות לאנונימוס (Anonymous): בהודעה שפרסם הארגון בטוויטר (Twitter) הוא טוען, כי הצליח במתקפה האחרונה "להוריד את ישראל מהאינטרנט" וכי חבריו שיבשו את פעילותם של 100 אלף אתרים ישראליים. זאת, בעוד שבפועל המתקפה גרמה אמנם לשיבושים של אתרים, אולם בהיקף קטן בלבד.

לטענת ההאקרים, בנוסף ל-100 אלף האתרים, הם פרצו במתקפה האחרונה ל-30 אלף חשבונות בנק, 40 אלף פרופילים בפייסבוק (Facebook) ו-5,000 חשבונות בטוויטר – כולם של ישראלים. הם מעריכים את הנזק שנגרם ביותר משלושה מיליארד דולרים.

לעומת זאת, פרופ' יצחק בן ישראל, ראש המועצה הלאומית למחקר ולפיתוח ומי שעמד בראש הוועדה שהמליצה לראש הממשלה, בנימין נתניהו, על הקמת המטה הקיברנטי הלאומי, אמר שהיקף נזק היה "פחות או יותר לא קיים".

יצוין שהעובדה שמבצע התקיפות, שכונה OpIsrael#, חל ביום הזיכרון לשואה ולגבורה הניאה חלק מהפורצים מלהשתתף בו. הקבוצה הגרמנית של אנונימוס אף הודיעה, כי בשל העובדה הזו היא מדירה את רגליה מהמבצע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים