וריפון החלה בשדרוג תוכנת הקמעונאות שלה בדלתא בהיקף מיליון שקלים

המערכת שתוטמע ב-140 סניפי הרשת, VeriFone Retail 360, צפויה לשפר את רמת אבטחת המידע ורמת השירות ללקוחות ● עודתטמיע וריפון ישראל מערכת ביומטרית, מבוססת טביעת אצבע, לדיווח שעות ואישורי מנהלים ● יוסי אביטל, וריפון ישראל: "למערכת יש יכולת לייצר סביבה עשירה של דו"חות ו-BI לניתוח מעמיק של העסק. המערכת משפרת את השרידות וההמשכיות העסקית של העסק"

אנשי וריפון (VeriFone) ישראל החלו בשדרוג מערכת ניהול הקמעונאות שלה בסניפי רשת דלתא. הפרויקט החל לפני כחודש ויסתיים בעוד כחצי שנה. היקפו הכספי של הפרויקט עומד על כמיליון שקלים.

מערכת ניהול הקמעונאות שתוטמע היא VeriFone Retail 360. הטמעתה תשפר את רמת אבטחת המידע ורמת השירות ללקוחות בסניפי הרשת של דלתא, ותביא לשיפור הבקרה הכספית של החברה. תוכנת הקמעונאות תוטמע במשרדי הנהלה וב-140 סניפי הרשת שלה.

במסגרת הפרויקט יותקנו בסניפי הרשת מסופי תשלום חכמים (Pin Pad's) שיסייעו לה לעמוד בתקן PCI, לקבלת תשלום בטכנולוגיות התשלום Contactless ו-NFC וכן לחתימה אלקטרונית להחזר מהיר ויעיל של עסקאות בכרטיסי אשראי. מסופי התשלום, מדגם VX820, מחוברים בממשק מאובטח לעמדת המכירה הראשית ובכך מבטיחים העברת נתונים רגישים מוצפנת ומוגנת. עוד יטמיעו אנשי וריפון ישראל בסניפי רשת דלתא מערכת ביומטרית, מבוססת טביעת אצבע, לדיווח שעות ואישורי מנהלים. הפרויקט כולל רישיונות, פיתוח התאמה והטמעה עבור עשרות משתמשים של מערכת הקופות.

צביקה שווימר, מנכ"ל דלתא ישראל, אמר כי "בחרנו בפתרון של וריפון לאחר בחינה של כמה חלופות. מדובר בפתרון גמיש ויעיל אשר יותאם לצרכינו, ויאפשר לנו את שיפור השירות ללקוחותינו, יחד עם שיפור אבטחת המידע של החברה".

לדברי יוסי אביטל, מנהל החטיבה הקמעונאית בווריפון ישראל, "מדובר במערכת התומכת בקישוריות לפתרונות מדיה חברתית ופתרונות מבוססי Mobile retail. למערכת יש יכולת לייצר סביבה עשירה של דו"חות ו-BI לניתוח מעמיק של העסק. המערכת משפרת את השרידות וההמשכיות העסקית של העסק".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים