הסינים באים: באג תשווק את הסמארטפונים של מייזו בישראל

החברה, שמכונה "אפל הסינית", תושק בישראל עם הטלפון המתקדם ביותר שלה, ה-DREAMMX2, שהוכרז לראשונה בדצמבר 2012 ● הבשורה העיקרית במכשיר היא המחיר: 2,200 שקלים במכירה מוקדמת, בתוספת אוזניות מייזו מקוריות במתנה

אחרי ZTE הסינית, שהגיעה לארץ עם יורוקם, מגיעה לישראל כעת גם יצרנית הסלולר מייזו (MEIZU), הידועה בכינויה "אפל הסינית", שתשווק בבלעדיות על ידי רשת באג, החל מחג הפסח. מייזו ידועה בעיקר בממשק המעטפת Flyme פרי פיתוחה, המבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android).

מייזו תושק בישראל עם הטלפון המתקדם ביותר שלה, ה-DREAMMX2, שהוכרז לראשונה בדצמבר 2012, עם  מעבד עוצמתי ארבעה-ליבתי במהירות 1.6 ג'יגה-הרץ, מסך 4.4 אינץ' HD סופר-רטינה ברזולוציה של 1280×800, זיכרון RAM בנפח 2 ג'יגה-בייט, זיכרון אחסון בנפח 16 ג'יגה-בייט ומצלמת 8 מגה-פיקסל (עם צמצם F/2.4) המאפשרת צילום סטילס ו-וידיאו ב-HD מלא 1080p. הבשורה העיקרית במכשיר היא המחיר: 2,200 שקלים במכירה מוקדמת, בתוספת אוזניות מייזו מקוריות במתנה.

מייזו, שהוקמה בשנת 2003 בזוהאי שבסין, עסקה בשנותיה הראשונות בנגני מוזיקה, ובשנים האחרונות היא מתמקדת בתחום הסמארטפונים בלבד. ישראל היא אחת המדינות הראשונות מחוץ לסין שבהן משיקה מייזו את הסמארטפונים שלה. ההשקה הראשונה מחוץ לגבולות סין הייתה ברוסיה, וברבעון הקרוב צפויות השקות נוספות במדינות רבות ברחבי העולם.

אמיר מודן, סמנכ"ל רשת באג, אמר, כי "אנחנו גאים להשיק בישראל את סמארטפון הדגל של ענקית הסלולר מייזו. ה-MX2 הוא סמארטפון שמגיע עם תמיכה מלאה בעברית – שפותחה בשיתוף היצרן במיוחד עבור השוק הישראלי, מעוצב, אמין, מתקדם טכנולוגית, בעל ממשק ידידותי ומחיר צרכן משתלם".

נראה שמייזו לא תהיה היצרנית הסינית האחרונה שתגיע לישראל, לאור כוונתה המוצהרת של Huawei לחדור לשווקים נוספים מחוץ לסין ולכבוש נתחי שוק בעולם. רף המחירים הגבוה שמציגות המשווקות בארץ של אפל (Apple), סמסונג (Samsung) ונוקיה (Nokia), הוא נקודת פתיחה מצוינת ליצרניות סיניות בשוק הישראלי, כמו גם בשווקים רבים בעולם – ואתגר קל בשבילן. צפו בקרוב לעוד המון סמארטפונים סיניים, שעשויים להיות לא פחות טובים מהמתחרים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים