סימנטק: ארגונים שיזדרזו לאמץ ניידות, ייהנו מגידול של עד 50% בהכנסות

בדו"ח חדש שפרסמה בסוף השבוע, מחלקת ענקית האבטחה את העולם העסקי לשני סוגי ארגונים: "חדשניים" - שכבר מאמצים ניידות, ו-"שמרניים" - אשר מסרבים ליישם אותה ● על פי סימנטק, 84% מהארגונים החדשניים נעים קדימה עם ניידות, מונעים על ידי סיבות עסקיות וכבר חווים יתרונות משמעותיים, לעומת ארגונים שמרניים - שמיישמים ניידות בקצב איטי יותר, במידה רבה בתגובה לדרישות משתמשים, עם פחות עלויות וגם פחות תועלת

ארגונים אשר יהיו זריזים בהטמעת טכנולוגיות ניידות, ייהנו מגידול של עד 50% בהכנסותיהם בהשוואה לארגונים שאינם עושים זאת – כך על פי סקר State of Mobility 2013 שפרסמה סימנטק (Symantec) בסוף השבוע. הסקר נערך בקרב 3,236 עסקים ב-29 מדינות והשתתפו בו מנמ"רים ומנהלים טכנולוגיים. גודל הארגונים שנסקרו נע בין חמישה עובדים ליותר מחמשת אלפים.

ענקית האבטחה חילקה את העולם העסקי לשני סוגי ארגונים: "חדשניים" – שכבר מאמצים ניידות, ו-"שמרניים" – אשר מסרבים ליישם אותה. 84% מהארגונים החדשניים נעים קדימה עם ניידות, מונעים על ידי סיבות עסקיות, וכבר חווים יתרונות משמעותיים – נקבע בדו"ח. לעומתם, ארגונים שמרניים מיישמים ניידות בקצב איטי יותר, במידה רבה בתגובה לדרישות משתמשים, עם פחות עלויות וגם פחות תועלת.

שתי הקבוצות תופסות את היתרונות והסיכונים של הניידות באופן שונה, מסבירים בסימנטק. מבין החדשניים, 66% טוענים כי היתרונות שווים את הסיכונים, בעוד ש-74% מבתי העסק בקבוצת השמרניים חושבים, כי היתרונות אינם שווים את הסיכונים. נתונים אלו באים לידי ביטוי בקצב אימוץ הניידות, כאשר 50% יותר עובדים משתמשים בטלפונים חכמים לפעילות עסקית בארגונים חדשניים מאשר בארגונים שמרניים. יותר ממחצית החדשניים (55%) גם רוכשים טלפונים עבור העובדים, לעומת 44% בקרב השמרניים.

המעורבות של הארגונים החדשניים אינה מסתיימת ברכישת הטלפונים. לאותן חברות יש גם לרוב מדיניות מוסדרת בנוגע לניידות, ופי שניים מהן צפויות יותר להשתמש באמצעים טכנולוגיים גם כדי לאכוף מדיניות זאת (60% בקרב החדשניים לעומת 33% בקרב השמרניים).

על פי הדו"ח של סימנטק, בעוד שהחדשניים מנצלים יותר את יתרונות הניידות, הם גם מוציאים יותר על עלויות הכרוכות בה. בממוצע, היו להם פי שניים יותר תקריות ניידות בשנה האחרונה – כמו מכשירים שאבדו ופריצות לנתונים, אשר הובילו להשלכות כמו קנסות רגולטוריות ואובדן הכנסות. עם זאת, החדשניים גם חווים יתרונות רבים נוספים, בשלושה תחומים מרכזיים: גידול בפרודוקטיביות, במהירות העבודה ובגמישות; שיפורים בערך המותג, בשביעות רצון הלקוחות ובתחרותיות באופן כללי; עובדים מרוצים יותר, ושיפור בשיעורי גיוס ושימור העובדים.

"מעט נושאים פוקדים את תשומת הלב של מחלקות ה-IT כמו ניידות", אמר שמוליק אנג'ל, מנכ"ל סימנטק ישראל. "ההבדלים בגישות ובתוצאות בין ארגונים אשר באמת מאמצים ניידות ואלו שמסרבים לאמץ אותה, הם משמעותיים. ארגונים שנוקטים בגישה פרו-אקטיבית, מרוויחים הרבה יותר מאלו אשר דוחים את ההתארגנות לנושא, עד אשר הם מוצאים עצמם, בסופו של דבר, מנסים להדביק את המתחרים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים