שוב זעזוע בחברה לאוטומציה: המנכ"ל אריה מצליח מתפטר לאחר כשנה

לפי שעה לא ברורה סיבת התפטרותו של מצליח, וגורמים בשוק מעלים שתי אפשרויות למהלך: האחת היא הכוונה למכור 51% ממניות החברה - מהלך שממילא ממילא יוביל לכך שלא יכהן יותר בתפקיד המנכ"ל ● ההערכה השנייה היא חילוקי דעות מקצועיים עם יושב ראש החברה, משה אלקסלסי ● מהחברה לאוטומציה לא נמסרה תגובה

אריה מצליח, מנכ"ל החברה לאוטומציה, החליט לפרוש מתפקידו בקרוב – כך נודע לאנשים ומחשבים. לפי שעה לא ברורה סיבת התפטרותו של מצליח, וגורמים בשוק מעלים שתי אפשרויות למהלך: האחת היא הכוונה למכור 51% ממניות החברה – מהלך שממילא יוביל לכך שלא יכהן יותר בתפקיד המנכ"ל. ההערכה השנייה היא חילוקי דעות מקצועיים עם יושב ראש החברה, משה אלקסלסי.

מהחברה לאוטומציה לא נמסרה תגובה להתפטרותו של מצליח. לא ברור אם ימונה לו מחליף לפני מכירת החברה.

אל"מ (מיל') מצליח מונה לתפקיד המנכ"ל לפני קצת יותר משנה. לפני כן הוא שימש מנהל היחידה הכלכלית של מרכז השלטון המקומי ומילא תפקידים בכירים במערכת הביטחון בתחומי התכנון, הכלכלה, התקציבים והניהול – ביחידת היועץ הכספי לרמטכ"ל, בזרוע היבשה ובמשרד הביטחון. הוא בעל תואר ראשון בכלכלה מהאוניברסיטה העברית ותואר שני מאוניברסיטת תל אביב.

בשנים האחרונות עסק מצליח בניהול תקציב הסיוע הממשלתי בהסדר קרנות הפנסיה הוותיקות ושימש כיועץ בתחום הניהול והכלכלה למספר רשויות מקומיות.

מצליח מצטרף לשורה של מנכ"לים שכיהנו קצת יותר משנה בחברה לאוטומציה והחליטו לפרוש על רקע חילוקי דעות עם מועצת המנהלים, בהם גיורא רוזנטל ואלי אחי מאיר. גלעד רבינוביץ' החזיק אף הוא מעמד כמנכ"ל החברה במשך קצת יותר משנה וזכה לשבחים מצידו של אלקסלסי.

ההחלטה על מכירת 51% ממניות החברה לאוטומציה נפלה במרכז השלטון המקומי בינואר. מהלך זה יוביל לפיטוריהם של 60 עובדים, בשלבים, במהלך שהתקבל בהחלטה משותפת עם ההסתדרות. המטרה בכך היא לחסוך 18 מיליון שקלים. החברה לאוטומציה מגלגלת מחזור של כ-150 מיליון שקלים בשנה ושוויה בשוק מוערך ב-51 מיליון שקלים.

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שמחה

    חברה שסר חינה- 50 שנים והחברה מסואבת והובדים יונקים חלב שלא מפסיקה להיניק- חלאס חלבתם אותה ולא נשאר לפרה חלב

  2. פינוקיו

    כולם יודעים מי האשם הראשי בנפילה של החברה ולהתפטרות המנכ"לים. היו"ר חייב ללכת הביתה.

אירועים קרובים