פורסטר: יש בעולם יותר טלפונים מאנשים – אספקת שירותי המובייל צריכה להיות מהירה

על פי המחקר, Forrester Wave: Enterprise Mobility Services, "הניידות משנה את האופן בו ארגונים פועלים וצורכים שירותי IT" ●"רביע הקסם" של החברה בחן את סלי המוצרים של 13 השחקנים המובילים בתחום שירותי המובייל לארגונים – יבמ, אקסנצ'ר ואינפוסיס דורגו במקומות הראשונים

7.3 מיליארד טלפונים חכמים היו בעולם בסוף 2012, לעומת 7 מיליארד בני אדם – נתון זה, כך לפי מחקר חדש של פורסטר (Forrester), מביא למסקנה כי אספקת שירותי המובייל לארגונים צריכה להיות מהירה. על פי המחקר, Forrester Wave: Enterprise Mobility Services, "הניידות משנה את האופן בו ארגונים פועלים וצורכים שירותי IT". בסקר שערכה החברה בקרב אלפי מנמ"רים בעולם עלה, כי מגמת הניידות הביאה לגידול בתפוקת העובדים, שצרכו יותר ויותר יישומים באמצעות מכשירים הניידים מחוץ למקום העבודה.

"רביע הקסם" של החברה בחן את סלי המוצרים של 13 השחקנים המובילים בתחום שירותי המובייל לארגונים. הוא בחן את החברות הללו על בסיס 15 מדדים, כאשר החשובים שבהם הם ההיצע של החברה, האסטרטגיה שלה לתחום הניידות והנוכחות בשוק. יבמ (IBM) דורגה ראשונה. על שירותי המובייל שלה לארגונים נכתב, כי "יבמ מעמידה לשירות הלקוחות את איכות התכנון הגבוהה ביותר, יחד עם שירותי ייעוץ מעמיקים, הן במונחים של מיומנות טכנולוגית והן ביכולות הפריסה העולמית. לקוחות יבמ נהנים ממגוון רחב של כישורי יעוץ ושיטות עבודה של החברה בתחומי תעשייה רבים, בטכנולוגיות דוגמת ניתוח אנליטי, ענן ורשתות חברתיות, אותן מביאה יבמ אל רבים מהפרויקטים שלה בתחום המובייל".

על הענק הכחול, אקסנצ'ר (Accenture), ואינפוסיס (Infosys), המדורגות במקומות השני והשלישי בהתאמה, נכתב כי "יש להן יכולות חזקות בתחום חוויית המשתמש, ייעוץ תהליך ופיתוח, ויכולת תמיכה מקצה לקצה בלקוחות בכל רחבי מנעד צרכי ניידות. יש להן גם השקעות כבדות בקניין רוחני לפרויקטים של ניידות".

עוד צוין על אקסנצ'ר, כי "יש לה היצע מוכן מראש לשירותים בעולם הנייד, לצד יכולת לתפור חליפות מותאמות לארגונים. לחברה פרקטיקה גלובלית לעולם הנייד, עם מעבדות לבדיקת השימושיות, לעיצוב, ארכיטקטורה, אבטחה, ויועצים". על אינפוסיס נכתב בדו"ח, כי "זהו אחד הספקים המובילים בעולם הנייד, עם פתרונות למגוון מגזרי תעשייה, החל בבנקאות ניידת, עבור בחנות יישומים סלולרית וכלה בקטלוג נייד". עוד בדירוג של רביע הקסם: וויפרו (Wipro), דלויט (Deloitte), קוגניזאנט (Cognizant), פירמת PwC, וכן TCS ו-HCL.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים