ה-BSA הגיש תביעה על סך מיליון שקלים נגד שוהר שירותי חניה, בגין שימוש בתוכנות ללא רישיון

התביעה, שהוגשה באמצעות משרד נעמי אסיא ושות', מופנית גם באופן אישי כנגד מנהל החברה ● עו"ד נעמי אסיא: "בקרוב נגיש תביעות נוספות כנגד חברות וארגונים אשר ייתפסו מפרים את זכויות היוצרים של חברי ה-BSA"

ארגון ה-BSA (ר"ת Business Software Alliance) הגיש היום (ד'), באמצעות משרד עו"ד נעמי אסיא ושות', תביעה על סך מליון שקלים כנגד שוהר שירותי חניה ונגד מנהלה של החברה, בחשד לשימוש בתוכנות ללא רישיון. שוהר מספקת שירותי גביית דוחות חניה עבור רשויות מקומיות ועיריות ברחבי הארץ.

"אנו מצטערים לראות, כי גם חברה בסדר גודל שכזה, עושה שימוש בתוכנות ללא רשיון" אמרה עו"ד אסיא, והוסיפה, כי "ה-BSA חוזר וקורא לכל החברות והארגונים במשק לבצע בדק בית יסודי ומתמשך בכל הקשור לרישוי תוכנה בארגונם, ולוודא, כי הם עושים שימוש בעותקי תוכנה ברישיון בלבד".

עו"ד אסיא ציינה, כי "תביעה זו ממשיכה את פעילות האכיפה של ה-BSA. אנו עומדים להגיש בקרוב תביעות נוספות כנגד חברות וארגונים אשר ייתפסו מפרים את זכויות היוצרים של חברי ה-BSA".

תגובות

(3)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יהודי

    אומנם אסור לשמוח לאיד, אבל במקרה הספציפי הזה עשה לי טוב לשמוע על-כך. חבורת גנבים בשם שוהר !!!!! מסתבר שגם תוכנות אתם גוזלים, אה? BSA רק הפעם אני לצדכם - טפלו בהם בכל חומר הדין ובכל האמצעים האפשריים שיש בידכם, שכן זה מה שהחבורה הגזלנית הזאת עושה לאחרים!!!! רק הפעם אני שמח, קצת....

  2. מיקיס

    הגזלן הניגזל! ה - BSA הם ארגון "גזלנים, המרגישים ניגזלים". ואני שמח שכעת הם תובעים ארגון גזלן מסוג אחר - ילחמו להם הנוכלים ברמאים ושיעשו את המוות אחד לשני. כה לחי! :-)

  3. יוסי לוי

    ברכות לשוהר שירותי חניה , ברוכים הבאים למועדון , סוף סוף לוקחים מיכם , עכשיון תרגישו מה זה לעשוק אנשים יוסי ארץ צירי הקיר

אירועים קרובים