גולן טלקום תפרוס נקודות מכירה ברשתות באג ובסט מובייל

מפעילת הסלולר שעד כה פעלה בצורה אינטרנטית בלבד, תפרוס ברחבי הארץ נציגי מכירות שיאפשרו קבלת כרטיס SIM באופן מיידי ● השירות יתבצע תחילה ב-28 סניפים של שתי הרשתות, ואילו בסניפים ללא נציגים ניתן יהיה להזמין ולקבל כרטיס SIM באמצעות דואר ישראל או UPS

מיכאל גולן, מנכ"ל גולן טלקום

גולן טלקום משנה אסטרטגיה: החל מהיום (ב') אפשר לרכוש את שירותי החברה ברשתות באג (BUG) ובסט מובייל (Best Mobile), ולקבל את כרטיס ה-SIM מיידית – לעומת רכישת שירותי החברה רק בצורה אינטרנטית עד כה.

הרכישה תתבצע בעזרת נציגי מכירות של גולן טלקום בסניפי הרשתות, שיבצעו במקום את תהליך הרכישה המלא – למספר חדש או ללקוח מתנייד. התהליך כולל פתיחת חשבון אישי באתר האינטרנט של גולן טלקום, כאשר בסופו יקבל הלקוח כרטיס SIM מוכן להכנסה לטלפון ולשימוש. בהמשך יוכל הלקוח לנהל את חשבונו האישי באופן עצמאי באתר גולן טלקום תחת "החשבון שלי".

גולן טלקום משרתת, לדבריה, כ-200 אלף לקוחות, שרבים מהם הצטרפו לחברה בעקבות המבצע האחרון שהציעה – חבילת הכל כלול במחיר של 49 שקלים לחודש במשך שישה חודשים ראשונים. בעקבות הצלחת המבצע, הודיעה החברה היום, כי היא מאריכה אותו למי שיפעיל את כרטיס ה-SIM שלו עד 24 בפברואר.

נציגי גולן טלקום יפעלו בתחילה ב-28 סניפים של שתי הרשתות, הפרוסים מצפון הארץ ועד דרומה. בסניפי הרשתות בהם לא יעמדו נציגי מכירות ניתן להזמין ולקבל כרטיס SIM באמצעות דואר ישראל או UPS.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים