חברת ההשקעות מוח אחזקות השקיעה 2 מיליון שקלים באינסנטיבס סולושנס

אינסנטיבס סולושנס מתמחה בפיתוח פתרונות תוכנה לניהול תגמול ותמריצים לנציגי מכירות חוץ ופנים ארגוניים ● מאיר אוזן, בעלים מוח אחזקות: "ההשקעה היא המשך ישיר לאסטרטגיית החברה, שמציגה בשנים האחרונות נתוני צמיחה מרשימים"

חברת ההשקעות מוח אחזקות השקיעה 2 מיליון שקלים באינסנטיבס סולושנס (Incentives Solutions), המתמחה בפיתוח פתרונות תוכנה לניהול תגמול ותמריצים לנציגי מכירות חוץ ופנים ארגוניים. מוח אחזקות נמצאת בבעלותו של מאיר אוזן, הבעלים לשעבר של קבוצת שקל ביטוח ופיננסים.

מאיר אוזן מסר, כי "ההשקעה היא המשך ישיר לאסטרטגיית החברה. זאת, לאחר שאינסנטיבס סולושנס הציגה במהלך השנים האחרונות נתוני צמיחה מרשימים ועקביים, כמו גם חדשנות טכנולוגית ופיתוח יצירתי".

רמי אנטין, יו"ר אינסנטיבס סולושיינס: "אנו פעילים מאוד במגזר הביטוח והפיננסים ונמשיך להתמקד בו, כשהרקע העסקי והפיננסי הרחב של מוח אחזקות בתחום זה מייצר עבורנו סינרגיה מצויינת ומבורכת. אין לי ספק, כי הניסיון המקיף ורב השנים של מאיר אוזן ומנכ"ל מוח אחזקות בע"מ, אלון סטולרסקי, יהיה בעל משמעות רבה בהתפתחות המתוכננת של אינסנטיבס סולושיינס ויבטיח את המשך הצלחת החברה, גם בשוק העולמי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים