משה שובה, EMC: "לשמחתנו, אף אחד מהלקוחות לא חווה הצפה או תקלה היום; אנו ערוכים בכוחות מתוגברים"

"כל צוותי התמיכה - מנהלים ואנשים טכניים, עומדים בכוננות למקרה ויצוץ משהו", אמר שובה - מנהל השירותים הגלובליים לאזור ישראל ויוון, לאנשים ומחשבים ● במקביל, אמר, "אנו מוודאים מול הלקוחות שיש להם גיבויים, כדי שאם חלילה יקרה מקרה שבו הדטה-סנטר יקרוס - הם יוכלו להמשיך לעבוד על בסיס הנתונים המגובים"

משה שובה, מנהל השירותים הגלובליים לאזור ישראל ויוון ב-EMC

"לשמחתנו, אף אחד מהלקוחות הארגוניים שלנו לא חווה הצפה או תקלה היום (ג'), אולם אנו נערכים בכוחות מתוגברים", כך אמר משה שובה – מנהל השירותים הגלובליים לאזור ישראל ויוון ב-EMC, בשיחה עם אנשים ומחשבים, על רקע הסופה הסוערת שפקדה את המדינה והגיעה לשיאה הבוקר.

לדבריו, "כל צוותי התמיכה – מנהלים ואנשים טכניים, עומדים בכוננות למקרה ויצוץ משהו. במקביל, אנו מוודאים מול הלקוחות שיש להם גיבויים, כדי שאם חלילה יקרה מקרה שבו הדטה-סנטר יקרוס – הם יוכלו להמשיך לעבוד על בסיס הנתונים המגובים. המדובר בעיקר על ארגונים גדולים ממגזר התשתיות הלאומיות הקריטיות".

על המנמ"רים ומנהלי התשתיות, אמר שובה, "לוודא כי אתר הגיבוי המרוחק פועל כשהוא במצב תקין, עדכני ושהוא נבדק לאחרונה. כמו כן, מומלץ לדאוג שהגיבויים עצמם תקינים, עדכניים וניתנים לשחזור במידת הצורך. בנוסף, על המנמ"רים לערוך מיפוי של כוח האדם ולוודא שתהיה נגישות לאתרים עבור האנשים הרלוונטיים בארגון, לצד האנשים שלנו. באופן ספציפי לגבי החשש מהצפות, נדרש לוודא שניתן למנוע אותן, כלומר שמערכות הניקוז פועלות כהלכה. לסיום, כדאי לוודא שהגנרטור עובד ותקין".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים