ארגון של מתנדבים מבקש להקים לתחייה את מערכת ההפעלה WebOS בשנת 2016

בארגון, שמכונה Phoenix International Communications, מבקשים "לסייע בפיתוח, ייצור ויישום של מוצרי חומרה חדשים עם מערכת ההפעלה WebOS" ● כעת מקווים ב-Phoenix, כי טלפונים חכמים שיפותחו בסיועו של הארגון ויצוידו ב-WebOS "יציתו להבה חדשה ברשתות החברתיות, באינטרנט וגם מחוץ לרשת"

HP אמנם ויתרה על פלטפורמת WebOS לטלפונים חכמים, אך ארגון של מתנדבים מבקש להקים אותה לתחייה ולהשיק ב-2016 מכשירים חדשים שמבוססים עליה.

בארגון, שמכונה Phoenix International Communications (על שם עוף החול האגדי שקם לתחייה מאפרו), מבקשים "לסייע בפיתוח, ייצור ויישום של מוצרי חומרה חדשים עם מערכת ההפעלה WebOS". בהצהרת הכוונות מכריזים אנשי הארגון, כי "אנחנו מבקשים לחדש את השימוש ב-WebOS באמצעות שיתופי פעולה עם חברות מרחבי העולם שחולקות עמנו בחזון של WebOS".

מערכת ההפעלה פותחה במקור כמהלך האחרון של היצרנית החלוצית של מחשבי כף היד, פאלם (Palm), לפני שהחברה נרכשה על ידי HP ב-2010. בתחילה גיבשה HP תוכניות שאפתניות עבור WebOS ואף ביקשה לשלב את הממשק של WebOS בכל מחשב PC שיוצע על ידי HP ב-2012, וגם במדפסות.

אולם, כמו תוכניות רבות של HP בשנים האחרונות, גם תוכנית זו לא התממשה, ובמקביל להפסקת הפעילות של מחשבי הלוח והטלפונים החכמים מתוצרת החברה, אף מערכת הפעלה זו נגנזה. בנובמבר אשתקד עוד ביקשה HP למצוא קונים למערכת ההפעלה המיותמת, אך משלא נמצאו כאלה החליטה החברה לפתוח את הקוד שלה, בתקווה שקהילת המפתחים תפיח בה חיים חדשים.

כעת מקווים ב-Phoenix, כי טלפונים חכמים שיפותחו בסיועו של הארגון ויצוידו ב-WebOS "יציתו להבה חדשה ברשתות החברתיות, באינטרנט וגם מחוץ לרשת".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים