HP הוסיפה מפעלים למתחם שלה בקריית גת בהשקעה של 150 מיליון שקלים

המפעלים החדשים מייצרים את מגוון סוגי הדיו של אינדיגו ומתווספים למפעל להרכבת מכונות הדפוס הדיגיטליות ולמפעל ייצור הדיו ● הקמת המפעלים החדשים נועדה לתמוך בצמיחה של HP בתחום הדפוס, שמונעת בעיקר על ידי המעבר המואץ של שוק מכונות הדפוס התעשייתיות ממערכות אנאלוגיות לדיגיטליות

HP אינדיגו הכריזה הבוקר (א'), כי היא מרחיבה את המתחם שלה בקריית גת, בהשקעה של 150 מיליון שקלים, ומוסיפה לו מפעלים חדשים לייצור מגוון סוגי הדיו של אינדיגו. המפעלים החדשים מתווספים למפעל להרכבת מכונות הדפוס הדיגיטליות של החברה ולמפעל ייצור הדיו שהוקם ב-2004. מספר העובדים במתחם כולו עומד לאחר השקת המפעלים החדשים על 700.

עם היקף השקעה בישראל לאורך השנים האחרונות שמוערך ביותר מ-25 מיליארד שקלים, למעלה מ-6,000 עובדים וייצוא בהיקף מוערך של ארבעה מיליארד שקלים בשנה, ב-HP מדגישים, כי הפעילות בישראל מהווה נדבך חשוב במאמציה להגדלת נתח השוק שלה ולצמיחתה. במהלך שיחה עם אנליסטים שקיימה באחרונה מג ויטמן, מנכ"לית החברה, היא ציינה לשבח את חטיבת אינדיגו ואמרה, כי "הרבעון הרביעי היה רבעון שיא עבורה, והוא מבטא את מימוש החזון והפוטנציאל של אינדיגו להוביל לשינוי בדפוס מאנלוגי לדיגיטלי".

הקמת המפעלים החדשים נועדה לתמוך בצמיחה של HP העולמית בתחום הדפוס, שמונעת בעיקר על ידי המעבר המואץ של שוק מכונות הדפוס התעשייתיות ממערכות אנאלוגיות לדיגיטליות. כיום מובילה HP אינדיגו את שוק הדפוס הדיגיטלי העולמי עם נתח של 71% – כ-13% יותר מאשר בשנה שעברה. אינדיגו סיימה את השנה עם צמיחה של 20% לעומת אשתקד.

המפעלים החדשים הם הראשונים ב-HP שנבנו בהתאם לסטנדרט LEED לאיכות הסביבה. הם תוכננו להיות חסכוניים במים ויעילים בצריכת אנרגיה, תוך שימוש מוקפד בחומרי גלם והקפדה על איכות אוויר גבוהה בתוכם.

הקומפלקס החדש משתרע על פני 30 אלף מטרים בנויים, והוא נבנה בצמוד למפעלי הייצור הקיימים של חטיבת אינדיגו, מה שמהווה הכפלה של שטח הייצור במתחם כולו, שעומד כעת על 56 אלף מטרים בנויים. הקמפוס אף משמש כמרכז הכשרה ולימודים, כמו גם לאינטגרציה ייצורית של מכונות הדפוס של אינדיגו.

אלון בר שני, מנכ"ל HP אינדיגו, ציין ש-"כחלק ממדיניות החברה הכוללת מיושמת גם במפעל זה מדיניות של תעסוקה מגוונת. בין השאר, ניתן למצוא במפעל עובדות בדואיות מרהט, עולים חדשים ועובדים ממגזרים רבים אחרים. העובדים מועסקים במגוון מקצועות אליהם הוכשרו, בין היתר כימיה, פיזיקה והנדסה. אנחנו מתכוונים להמשיך ולמקסם גישה זו בגיוסים הצפויים שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים