ויז'ואל ד.ג. תפיץ את מוצרי לנובו בישראל

המפיצה החדשה תתמקד בקו המוצרים העסקי של לנובו ממשפחת Think, הכולל בין היתר את המחשבים הניידים ThinkPad וקו המחשבים הניידים העסקי B series ● יוסי זיגדון, מנכ"ל ויז'ואל: "שיתוף הפעולה בינינו יצור מצב של win-win לשני הצדדים"

ויז'ואל ד.ג. (Visual DG) תפיץ את מוצרי לנובו (Lenovo) בישראל. המפיצה החדשה מתמחה בהפצה ושיווק פתרונות מיחשוב, בהם הפצת שרתים, מערכות אחסון, גיבוי, ציוד תקשורת, מחשבים ניידים ורכיבי מחשב של מותגים בינלאומיים.

ויז'ואל ד.ג תתמקד בקו המוצרים העסקי של לנובו ממשפחת Think, הכולל את קו האביזרים, מותג המחשבים הניידים ThinkPad, סדרת המחשבים הנייחים ThinkCentre, מסכי Thinkvision, תחנות העבודה הגרפיות Thinkstation וקו המחשבים הניידים העסקי B series. הצטרפותה של ויז'ואל לרשימת המפיצים היא חלק ממגמת הגידול של לנובו, המחזקת את מעמדה בארץ ובעולם.

סיגל אלבאום, מנכ"ל לנובו ישראל, אמר כי "אנו גאים להכריז על חתימת הסכם הפצה עם ויז'ואל ד.ג., שיתמקד בקו המוצרים העסקי והארגוני של לנובו. לויז'ואל יש נוכחות בולטת בשוק הישראלי, בעיקר בתחום העסקי, עם היקף רחב מאוד של משווקים העובדים עמה, ואנו משוכנעים שהצטרפותה למערך ההפצה שלנו יתרום רבות לחיזוק הנראות והנוכחות שלנו בשוק העסקי והארגוני".

יוסי זיגדון, מנכ"ל ויז'ואל, מסר כי "אנו שמחים להצטרף למערך ההפצה של מותג עסקי מוביל כמו לנובו. שיתוף הפעולה בינינו יצור מצב של win-win לשני הצדדים, בשל השילוב של קו מוצרים עסקיים חזק ומוכר ומערך הפצה יעיל המתמחה בערוצים עסקיים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים