פתרון החתימה הדיגיטלית של קומסיין הישראלית ישולב בהתקן נייד חכם של ג'מאלטו העולמית

ההתקן הנייד, שיצויד גם בתוכנת החיתום ComSignTrust Desktop, יאפשר חתימה מיידית ללא צורך בהתקנת תוכנה על גבי המחשב ● שתי החברות הכריזו על שיתוף הפעולה ביניהן במסגרת תערוכת CARTES לפתרונות אבטחה דיגיטליים ופתרונות חכמים, שהתקיימה באחרונה בפריז ● בנוסף, הציגה החברה הישראלית חיתום אוטומטי דיגיטלי לארגוני אנטרפרייז גדולים, באמצעות שרת ייעודי

פתרון החתימה האלקטרונית המאושרת של קומסיין (ComSign) הישראלית ישולב בהתקן "דיסק-און-קי" חכם של ג'מאלטו (Gemalto) העולמית. ההתקן הנייד, שיצויד גם בתוכנת החיתום ComSignTrust Desktop, יאפשר חתימה מיידית ללא צורך בהתקנת תוכנה על גבי המחשב. המוצר יופץ על ידי ערוצי ההפצה של ג'מאלטו.

שתי החברות הכריזו על שיתוף הפעולה ביניהן במסגרת תערוכת CARTES לפתרונות אבטחה דיגיטליים ופתרונות חכמים, שהתקיימה באחרונה בפריז. בתערוכה הציגו כ-450 חברות מהמובילות בתחום האבטחה הדיגיטלית והזיהוי החכם, והשתתפו בה מעל ל-250 אלף מבקרים מכל העולם.

במהלך התערוכה ערכה קומסיין הדגמה לחיתום מסמכים באמצעות ההתקן שהושק עם ג'מאלטו, והראתה כיצד הוא יכול לשמש לכל פורמט של מסמך בארגון, לרבות חתימה על מסמכי PDF, וורד (Word), אקסל (Excel), מצגות, TIFF, מסמכים הנדסיים, דיאגרמות וקבצי מולטימדיה. בנוסף, הציגה החברה הישראלית חיתום אוטומטי דיגיטלי לארגוני אנטרפרייז גדולים המבקשים לחתום על מסמכים מרובים – עד מיליוני מסמכים ביום – ולהפיצם חתומים באמצעות שרת החדש, הכולל בתוכו את תוכנת החיתום ComSignTrust Enterprise.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים