ג'יני הקימה חוות שרתים לטובת מיחשוב ענן בפרויקט בהיקף חמישה מיליון שקלים

החווה צפויה לתת שירותי אירוח מערכות, בהן מערכות ERP, מערכות ארגוניות של דואר אלקטרוני, מערכות לניהול קבצים, שליחה וקבלת פקסים בענן, מעטפת אבטחת מידע, מערכות גיבוי בענן ופתרונות DRP ● לדברי גיא הוכמן, מנכ"ל החברה, "במהלך 2013 נקים חווה נוספת באתר בחו"ל, בהשקעה של כחצי מיליון דולרים"

ג'יני (Genie) שירותי מיחשוב עסקי הקימה לעצמה חוות שרתים לטובת מיחשוב ענן עבור לקוחותיה. הפרויקט החל בפברואר השנה והסתיים בימים אלה והיקפו הכספי עומד על חמישה מיליון שקלים.

יצוין, כי החווה החדשה מבוססת על שרידות כפולה וניהול מאגרי הנתונים על ידי EZManage. והיא ממוקמת באתר מאובטח בעל תקני איחסון בינלאומיים. מדובר בחוות שרתים שתעניק ללקוחות הארגוניים אפשרות להפעלת העסק באופן מלא בסביבת ענן ולחסוך עד 40% מהוצאות האחזקה של שרתים בארגון.

החווה החדשה צפויה להחליף בהדרגה את חוות השרתים הנוכחית של ג'יני ולשרת כ-50 אלף משתמשים. השירותים שיינתנו במסגרתה ללקוחות כוללים, בין היתר, אירוח מערכות, בהן מערכות ERP, מערכות ארגוניות של דואר אלקטרוני, מערכות לניהול קבצים, שליחה וקבלת פקסים בענן, מעטפת אבטחת מידע, מערכות גיבוי בענן ופתרונות DRP. כיום משרתת החווה 300 לקוחות ארגוניים ו-5,000 משתמשים.

תשתיות החווה הן של מיקרוסופט (Microsoft) ויש בה גם מערכות של יבמ (IBM) ו-דל (Dell), שמערכות האיחסון שבחווה גם היא מתוצרתה.

ג'יני עוסקת בשירותי ניהול רשתות ואבטחת מידע לעסקים בפריסה ארצית. לדברי גיא הוכמן, מנכ"ל החברה, "מטרתה של הקמת החווה החדשה עבורנו היא לספק שירותים מתקדמים מבוססי ענן למאות לקוחות החברה בארץ ובעולם". הוא ציין, כי "במהלך 2013 נקים חווה נוספת באתר בחו"ל, בהשקעה של כחצי מיליון דולרים. כך נוכל להעניק שירותים ללקוחות בחו"ל, לצד גיבוי נוסף לחווה בארץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים