בנואה האלז, EMC: "למרות המצב, המכירות שלנו לשוק הביניים יצמחו בישראל בשנה הבאה ביותר מ-20%"

"למרות הקיצוצים הנרחבים שאנחנו עדים להם בתקציבי ה-IT, אני צופה שהמכירות שלנו בישראל לארגוני הביניים יצמחו בשיעור דו ספרתי, כאשר הספרה הראשונה לא תהיה 1", אמר האלז, מנהל מכירות לשוק הביניים לאזור דרום EMEA בחברה ● לדבריו, "השוק הישראלי מהווה נייר לקמוס עבורנו, כי הארגונים בו הם מאמצים מוקדמים של טכנולוגיה וחדשנות בכלל ושלנו בפרט"

"המצב הכלכלי באירופה קשה, אבל בישראל הוא קשה הרבה פחות. למרות הקיצוצים הנרחבים שאנחנו עדים להם בתקציבי ה-IT, אני צופה שהמכירות שלנו בישראל לארגוני הביניים יצמחו בשיעור דו ספרתי, כאשר הספרה הראשונה לא תהיה 1", כך אמר בנואה האלז, מנהל מכירות לשוק הביניים לאזור דרום EMEA (ר"ת אירופה, המזרח התיכון ואפריקה) ב-EMC.

האלז השתתף בכנס לקוחות של הסניף הישראלי של EMC ובינת תקשורת ומחשבים שהתקיים היום (ד') במגדלי עזריאלי בתל אביב.

לדבריו, "השוק הישראלי מהווה נייר לקמוס עבורנו, כי הארגונים בו הם מאמצים מוקדמים של טכנולוגיה וחדשנות בכלל ושלנו בפרט. מדובר בשוק דינמי, תחרותי ומתקדם, ואנחנו מקבלים מהארגונים בו משובים רבים על המוצרים החדשים שלנו". הוא אמר, כי "ההשקעה שלנו בארגוני ביניים היא אסטרטגיה כלל עולמית, והיא מביאה לכך שקצב הצמיחה של המכירות שלנו לשוק זה גדול פי שניים עד שלושה מקצב המכירות לארגוני אנטרפרייז. בישראל, שוק הביניים מוגדר על ידינו ככל הארגונים שאינם הבנקים, חברות הטלקום והמגזר הביטחוני. המכירות בשוק זה היו השנה יפות ביותר ואני צופה שהן יימשכו בקצב זהה בשנה הבאה".

בדבריו ציין האלז את המגמות העיקריות בעולם ה-IT: "המעבר למיחשוב ענן – פרטי או בן כלאיים, העמקה של תהליכי הווירטואליזציה, הצורך בגמישות במתן שירותי IT להיבטים העסקיים של הארגון והטיפול בנתונים רחבי ההיקף – ה-Big Data. על כל אלה נדרש לספק מעטפת של אבטחת מידע, כי הנתונים והמידע הארגוני אינם מצויים כבעבר רק במקום אחד, פנים-ארגוני".

"מצוקתם של המנמ"רים בולטת בכל מגזר ובכל גודל ארגון", הוסיף האלז. "הם נדרשים לקצץ בהוצאותיהם ומצד שני, לספק יותר ויותר שירותים לטובת ההיבטים העסקיים של הארגון. בנוסף, הם נדרשים לגמישות תפעולית ולזריזות באספקת השירותים והתשתיות. אם בעבר הזמן הנדרש להקמת תשתית למיזם מסוים היה תשעה חודשים, כיום נדרשים עובדי ה-IT לספק אותה בשלושה שבועות. ה-IT הארגוני מחויב יותר מאי פעם לתת ללקוחות הפנימיים את האפשרות ליצור יותר ויותר הזדמנויות עסקיות".

עוד אמר האלז, כי "אנחנו לא רק חברת איחסון, כבעבר. יש לנו פתרון מלא וכולל ללקוחות, שמטפל במעבר לענן, בתפעול וניהול הדטה סנטר, בניהול התשתיות, בגיבוי ובאבטחת המידע. EMC מסייעת לארגונים במענה למצב הקשה מכל: הצורך לתת יותר בפחות. לעומת זאת, המתחרים שלנו הם שחקני נישה. נט-אפ (NetApp), לעומת זאת, היא ספקית איחסון. נקודה. אין לה את החזון ואת היכולת לסייע לארגון לבצע את השינוי הנדרש במרכז המיחשוב שלו. היא לא יכולה לספק את ההיצע הנרחב שאנו מספקים ללקוחות הארגוניים".

לסיכום, אמר האלז, כי "נמשיך לבצע רכישות ולהשקיע במו"פ, על מנת להרחיב את היצע המוצרים והשירותים שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים