אוטופונט הטמיעה מערכת בקרת הדפסות של סייפקום באסם; היקף הפרויקט: מאות אלפי ש'

המערכת החדשה אמורה לנהל בצורה מבוקרת את כל מערך ההדפסות של 2,000 משתמשיה של החברה ● המערכת הוטמעה בשלב הראשון במרכז הלוגיסטי של אסם בשוהם, ובהמשך ישולב הפתרון בהדרגה בכל אתרי החברה ● נורית ליבנה, מנהלת ה-IT באסם: "תוך זמן קצר מאז שהוטמעו בקרי ההדפסה, אסם חסכה 30% מעלויות ההדפסה שלה"

אוטופונט הטמיעה מערכת בקרת הדפסות ממוחשבת של סייפקום בחברת אסם. המערכת החדשה אמורה לנהל בצורה מבוקרת את כל מערך ההדפסות של 2,000 משתמשיה של החברה. המערכת הוטמעה בשלב הראשון במרכז הלוגיסטי של אסם בשוהם, ובהמשך ישולב הפתרון בהדרגה בכל אתרי אסם. היקפו הכספי של הפרויקט לא פורסם, אולם גורמים בשוק מעריכים אותו במאות אלפי שקלים.

לדברי נורית ליבנה, מנהלת ה-IT באסם, "הטעמת בקרי ההדפסה של סייפקום בשרתים וכתיבת חוקי ההדפסה הארגוניים ערכו ימים ספורים ובעקבותיהם מתנהלת באסם הפקת מסמכים מורשית בלבד. רק משתמש עם כרטיס עובד, יכול לגשת למדפסת ולשחרר את ההדפסה תחת הרשאות שהוגדרו לו מראש, וכנ"ל לגבי צילום מסמכים, סריקה או שיגור פקס". ליבנה הוסיפה ואמרה, כי "תוך זמן קצר מאז שהוטמעו בקרי ההדפסה, אסם חסכה 30% מעלויות ההדפסה שלה".

אלון כהן, סמנכ"ל המכירות של אוטופונט, אמר, כי "הבקר הפנימי של המערכת מותקן בתוך המדפסת, והוא חסין מפני נסיונות עקיפה ומדבר עם לב המדפסת בפרוטוקול ישיר. ניתן לספור באופן מדוייק את הדפים שיצאו להדפסה בהתאם להרשאות של העובד".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים