יוסי רודריק מונה למנכ"ל משותף ב-YouCC טכנולוגיות

רודריק ישמש כמנכ"ל משותף עם שמואל משעלי ● במסגרת תפקידו ינהל את פעילויות השיווק, המכירות וקידום מוצרי החברה ושירותיה ● לדבריו, "אני מעריך שלמרות המצב הקשה בשוק נצמח ב-2013 באחוזים ניכרים"

יוסי רודריק מונה למנכ"ל משותף ב-YouCC טכנולוגיות, המפתחת ומיישמת פתרונות לארגונים גדולים מבוססי טכנולוגיות מיקרוסופט (Microsoft). במסגרת תפקידו ינהל רודריק את פעילויות השיווק, המכירות וקידום מוצרי החברה ושירותיה. הוא ישמש כמנכ"ל משותף עם שמואל משעלי, שמכהן כמנכ"ל החברה מהיווסדה.

רודריק פעיל בשוק ה-IT מזה 25 שנים. בתפקידו האחרון שימש במשך ארבע שנים כסמנכ"ל חטיבת מיקור חוץ וחבר הנהלה בקבוצת יעל. בנוסף ניהל רודריק את השירותים המקצועיים ביעל פתרונות שבקבוצה, ואת פעילות Live LinX העוסקת במוצרים ופרויקטים לכתיבה טכנית ב-IFN. קודם לכן שימש רודריק בתפקידי ניהול בכירים בקבוצת SPL. בין תפקידיו היה מנכ"ל חברת הבת SPL-IDOR, וסמנכ"ל שיווק ומכירות של הקבוצה.

YouCC טכנולוגיות הוקמה ומנוהלת על ידי שמואל משעלי, יוצא מיקרוסופט ישראל. החברה מתמחה ביישום פתרונות מיחשוב מקצה לקצה מבוססי טכנולוגיות מיקרוסופט, בדגש על הטמעה של תשתיות התקשורת האחודה מבית מיקרוסופט מבוססות Lync, יישום פרויקטי וידיאו, הטמעת מערכות Contact Center, הטמעת פתרונות ענן Office 365, מיחשוב ומיכון של תהליכי עבודה, שימור ידע, פרויקטים סביב תשתיות הפורטל הארגוני Sharepoint ופרויקטי פיתוח והסבות דוט.נט. החברה פיתחה ומשווקת מוצרים משלימים סביב פלטפורמות התקשורת והשיתוף של מיקרוסופט, בהם פתרון לניהול מדיה דיגיטלית לארגוני אנטרפרייז, ומערכת לניהול מוקד לקוחות באמצעות צ'אטים.

בראיון לאנשים ומחשבים, אמר רודריק, כי "עזבתי את יעל והלכתי לעסקים פרטיים. התפישה בחברה היא עבודה מול ארגוני אנטרפרייז אותם אני מכיר, בייחוד בעולמות של מיקרוסופט. אנו מכסים את ה-IT בארגונים מרובד התשתיות עד פיתוח יישומים כמו גם מימוש והטמעת פרויקטים". לדבריו, "החברה מונה יותר מעשרים עובדים, ואני מעריך שלמרות המצב הקשה בשוק נצמח ב-2013 באחוזים ניכרים. זאת מאחר שהפתרונות שלנו הם פתרונות עסקיים, ואנו יודעים לתת ערך מוסף ללקוח ולא למכור מוצר או טכנולוגיה".

לסיום אמר רודריק, כי "מצאתי צוות מיומן ונחוש המסוגל להתמודד עם אתגרים בתחום הפיתוח והתשתיות בעולם של פתרונות מיקרוסופט. החברה פועלת בעיקר מול ארגוני אנטרפרייז, ואנו מספקים שירותים הן ברמת התשתיות והן ברמת היישומים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים