דיווחים: פיטר תיל עשוי להשקיע 150 מיליון דולרים ב-Airbnb

הדירקטור בפייסבוק ואחד ממייסדי PayPal ישקיע על פי שווי חברה של כ-2.5 מיליארד דולרים, שמפעילה אתר להשכרת דירות לתיירים ● בשנה שעברה גייסה Airbnb סכום של 110 מיליון דולרים מפירמות הון סיכון, בהן אנדרסן-הורוביץ וג'נרל קטליסט

פיטר תיל, ממייסדי PayPal והמשקיע החיצוני הראשון בפייסבוק (Facebook), עומד להשקיע סכום של כ-150 מיליון דולרים ב-Airbnb, על פי שווי של כ-2.5 מיליארד דולרים לחברה שמפעילה אתר להשכרת דירות לתיירים – כך על פי ידיעה שפורסמה בוול סטריט ג'ורנל (Wall Street Journal) ונסמכת על מקורות יודעי דבר.

ההשקעה של תיל מייצגת הצבעת אמון משמעותית בחברת הסטארט-אפ, שהוקמה לפני ארבע שנים על ידי שלושה בוגרים של בית הספר לעיצוב ברוד איילנד ואוניברסיטת הרווארד. החברה נתקלה במספר מכשולים רגולטוריים ביעדי תיירות חשובים כמו ניו יורק וסן פרנסיסקו, שם מציעים תושבים דירות להשכרה לתיירים בסכומים של מאות דולרים ללילה.

בשנת 2011 הועבר במדינת ניו יורק חוק שאוסר להשכיר לתיירים דירות שלמות, אלא רק חדרים בודדים. בסן פרנסיסקו דורשת הרשות המקומית שתיירים ששוכרים דירות ישלמו מס כמו בבית מלון, והחברה מנהלת מגעים בעניין עם הרשויות.

בשנה שעברה גייסה Airbnb סכום של 110 מיליון דולרים מפירמות הון סיכון, בהן אנדרסן-הורוביץ (Andreessen Horowitz) וג'נרל קטליסט (General Catalyst Partners), על פי שווי חברה של כמיליארד דולרים.

תיל, המכהן כדירקטור בפייסבוק, עלה לכותרות בחודש אוגוסט האחרון כשמכר את מרבית המניות שלו ברשת החברתית בסכום של כ-400 מיליון דולרים.

Airbnb והדובר של תיל סירבו למסור תגובה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים