אריאלי קפיטל מתרחבת בפינטק – איל מוסקל מונה לסמנכ"ל בכיר

מוסקל יוביל את ההתרחבות של אריאלי קפיטל בעולם הפינטק לכל תחומי פעילותה ● הוא בעל ניסיון עשיר בעולמות הטכנולוגיה והפיננסים, כשבעשור האחרון שימש כמנכ"ל TCS ישראל, ותחת ניהולו הוקמה לשכת השירות הבנקאית

מימין: אריק בנטוב ואוון רנוב, מייסדי אריאלי קפיטל; ואיל מוסקל, סמנכ"ל בכיר בחברה.

חברת ההשקעות אריאלי קפיטל פתחה את 2024 עם התרחבות בעולם הפינטק לכלל תחומי הפעילות שלה ועם מינויו של איל מוסקל לסמנכ"ל בכיר, שיוביל את המהלך.

על פי אריאלי קפיטל, היא מרחיבה את פעילותה בעולם הפינטק "במטרה למקסם את הפוטנציאל העסקי לכלל תחומי פעילות החברה – החל מתמיכה בחברות הפורטפוליו, דרך בניית שיתופי פעולה אסטרטגיים וכלה בפיתוח פלטפורמות פיננסיות חדשניות". כמו כן, מחלקת הפינטק של החברה תפתח כלים עבור השחקנים שפועלים בשוק ושזקוקים לטכנולוגיות מתקדמות לקידום עסקיהם.

מוסקל כיהן בעשור האחרון כמנכ"ל TCS ישראל מבית קונצרן הענק ההודי טאטא. בעקבות ועדת שטרום הוקמה תחת ניהולו לשכת השירות הבנקאית, בסבסוד משרד האוצר ובנק ישראל, במטרה לאפשר כניסת שחקנים חדשים לשוק והגברת התחרות בענף הפיננסי. למוסקל רקע עשיר בניהול הן של ארגוני אנטרפרייז והן של סטארט-אפים, כולל התמקדות בחדשנות ובטרנספורמציות דיגיטליות, עסקיות וטכנולוגיות. הוא יזם וניהל שני סטארט-אפים בעולמות הדיפטק והפינטק, ובתקופתו ב-TCS הוא עסק בשדרוג מערכות הליבה של גופים פיננסיים וכניסתם לעולמות הבנקאות הפתוחה, בין היתר באמצעות שיתופי פעולה עם חברות פינטק מהארץ ומחו"ל.

"מי שלא ישכיל להשתנות – יישאר מאחור"

אריק בנטוב, מייסד שותף ומנכ"ל אריאלי קפיטל, אמר כי "המומחיות של מוסקל בעולמות הפינטק היא בדיוק מה שאנחנו צריכים. בעודנו מסתכלים קדימה, אריאלי קפיטל רואה עתיד שבו טכנולוגיה ופיננסים מתכנסים ליצירת פתרונות פורצי דרך, שיביאו לטרנספורמציה אמיתית בשוק שנחשב לשמרן זה שנים רבות".

“העולם הפיננסי דוהר לקראת אופק חדש, שבו מרבית הכלים המסורתיים ייעלמו ואת מקומם יתפסו חדשים. מי שלא ישכיל להשתנות – יישאר מאחור", ציין מוסקל. "אנחנו מצויים בנקודה היסטורית, בה רפורמות חדשות, שהבולטת שבהן היא רפורמת הבנקאות הפתוחה, יאפשרו טרנספורמציה של ממש בעולמות הפיננסים. מהלך זה עתיד להיטיב עם כל הגופים באקו-סיסטם – עם השמרנים והוותיקים לצד החדשים שיצטרפו למערכת, והכול במטרה לשרת טוב יותר את הלקוח המודרני. הגופים שישכילו לבצע שינויים במהירות וביעילות המרבית הם אלה שיתפסו נתחי שוק גדולים יותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים