"המעבר של משרדי הממשלה לענן הוא מרוץ מרתון"

"העובדים והמנהלים בממשלה הם הספורטאים, רצי המרתון של המעבר לענן, שמסיימים ראשונים", כך אמר חן קמר, מנכ"ל TCS ישראל

חן קמר, מנכ"ל TCS ישראל.

"המעבר של משרדי הממשלה לענן, במסגרת פרויקט נימבוס, הוא מרוץ מרתון. העובדים והמנהלים בממשלה הם הספורטאים, רצי המרתון של המעבר לענן, שמסיימים ראשונים", כך אמר חן קמר, מנכ"ל TCS ישראל.

קמר דיבר בנימבוס, Cloud me in – הכנס הגדול, שעסק בפרויקט הענן הממשלתי. האירוע התקיים לפני ימים אחדים במרכז האירועים והכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה, בהנחיית דפנה ליאל, כתבת ופרשנית פוליטית בחדשות 12.

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

הרצאתו התקיימה תחת הכותרת "מה בין יגואר, מרתונים ועננים?" התשובה לשאלה זו היא טאטא, התאגיד ההודי הענק: יגואר הוא אחד ממותגי הרכב שבבעלות טאטא, החברה נותנת חסות למרתונים במדינות שונות ו-TCS היא החברה שלה שעוסקת, בין היתר, במחשוב ענן.

"TCS היא החברה הגדולה ביותר בקונצרן טאטא, והיא מספקת את הטכנולוגיות לרכבי המרוצים שלה. כל הרשתות וכל הדאטה שעוברת לנהג, למאמנים ולאנשי הטכנולוגיה עוברת אונליין לענן של TCS ובחזרה, למען קבלת החלטות בזמן אמת", ציין קמר.

"כמו כן", אמר, "טאטא היא ספונסרית של מרתונים, כגון אלה של ניו יורק, לונדון ואמסטרדם, והפתרונות של TCS מאפשרים לרצים המקצועיים ולמאמנים לקבל דיווחים בזמן אמת".

"יש ל-TCS מעל 600 אלף עובדים, שפרושים על פני 55 מדינות, מהם מעל 22 אלף מומחי AWS", ציין קמר. "אנחנו נמצאים בישראל כ-18 שנים, ומעסיקים כאן 1,200 עובדים, שנותנים שירותים טכנולוגיים לגופים כמו בנקים, למשל וואן זירו. כמו כן, אנחנו מעניקים שירותי ענן לארגוני אנטרפרייז בישראל. מספר לקוחות גוגל קלאוד בעולם שעובדים אתנו עומד על מעל 450".

מימין: אמיר הראל, מנהל קשרי יצרנים וסגן מנהל חטיבת מוצרי התוכנה במטריקס; ואלי כהן, מנהל פיתוח עסקי ומוביל מכרז נימבוס בחברה.

מימין: אמיר הראל, מנהל קשרי יצרנים וסגן מנהל חטיבת מוצרי התוכנה במטריקס; ואלי כהן, מנהל פיתוח עסקי ומוביל מכרז נימבוס בחברה. צילום: ניב קנטור

דוברים נוספים באירוע היו אלי כהן, מנהל פיתוח עסקי ומוביל מכרז נימבוס במטריקס, ואמיר הראל, מנהל קשרי יצרנים וסגן מנהל חטיבת מוצרי התוכנה בחברה. השניים ציינו כי "נימבוס הוא פרויקט שמביא איתו לשוק המון הזדמנויות ויביא איתו הרבה כסף. יש בנימבוס כסף, יצרנים ולקוחות".

"איך מטריקס משתלבת בכך?", שאלו השניים והשיבו: "בכל שיחה עם יצרן אנחנו מדברים על נימבוס. אנחנו מסתכלים דרך המשקפיים של הלקוח, וניסינו לבנות את ההצעה הכי מתקדמת כדי לתת ללקוחות את הערך והאקסלרציה שהענן מביא איתו. יש לנו 29 שירותים ברובד 5 של נימבוס, עם הגנת דאטה, הגנת סייבר וכדומה. אנחנו עושים אקסלרציה על סטרואידים לענן".

כהן והראל ציינו כי מטריקס מציעה לחברות ולסטארט-אפים ישראליים את מעטפת ההגשה למכרז נימבוס רובד 5, מקצה לקצה: בניית ורישום השירות במרקטפלייס, במידה שזה נדרש; הגשת המענה למכרז נימבוס; הובלת תהליכי מכירות, פריסייל, תמיכה ואימון מול לקוחות נימבוס ולקוחות בשוק הישראלי באופן כללי; ואפשרות להשלמת שירותים חסרים, בהתאם לדרישות ההגנה והסייבר של הממשלה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים