"נימבוס סייע לממשלה לטפל במפונים בגלל המלחמה"

"פרויקט הענן הממשלתי האיץ, ובענק, הקמה וביצוע של פרויקטים גדולים בזמן המלחמה, בין השאר כאלה שקשורים לסיוע למפונים, לאיגום נתונים ולטיוב קבלת ההחלטות עבור הקברניטים", אמרה עופרה פרנקל, ה-CIO הממשלתי

עופרה פרנקל, ה-CIO הממשלתי.

"פרויקט מחשוב הענן הממשלתי, נימבוס, הוא בעצם לא פרויקט, אלא הרבה מעבר לכך. זה לא משהו טכנולוגי שנעשה בין אנשי ה-IT והמנמ"רים.יות בממשלה, אלא הרבה מעבר לכך. נימבוס הוא ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, שבשל שותפות מדהימה בין גורמים רבים, יניב פרויקטים במשרדי הממשלה שיהוו קפיצת מדרגה בהתייעלות ובשיפור השירות לציבור. ככזה, נימבוס הוא מעין ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות", כך אמרה עופרה פרנקל, ה-CIO הממשלתי במערך הדיגיטל הלאומי.

לדבריה, "ההוכחה להיקף ההזדמנויות המדהימות והמרשימות עם נימבוס הגיעה בזמן האחרון, עם המלחמה. ערכנו וסייענו לגופי ממשל שונים להקים ולבצע במהירות פרויקטים גדולים בחירום, בין השאר כאלה שקשורים לטיפול ולסיוע למפונים, לאיגום נתונים ולטיוב קבלת ההחלטות עבור הקברניטים – כאשר נימבוס שימש כמאיץ ענקי להצלחה, והוא היווה בסיס אחיד לכלל הממשלה".

פרנקל דיברה במסגרת פאנל בנושא "אתגרי המעבר בענן", שנערך בכנס נימבוס, Cloud Me In. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, התקיים ביום ה' האחרון במרכז האירועים והכנסים אווניו שבקריית שדה התעופה, בהשתתפות בכירים מהמשק ומהממשלה. את הפאנל הנחתה שירה לב עמי, מנכ"לית מערך הדיגיטל הלאומי, ואת האירוע כולו – דפנה ליאל, כתבת ופרשנית פוליטית בחדשות 12.

"שותפות מרשימה"

לפי פרנקל, "השותפות של כלל הגורמים בפרויקט הענק הזה – מערך הדיגיטל הלאומי, החשב הכללי ואנשי אגף התקציבים במשרד האוצר, מערך הסייבר הלאומי ועוד – היא מרשימה. היא מביאה למיזם את כלל הכלים והיכולות שהפקנו ונפיק מהענן הממשלתי".

"הדבר המרכזי העומד לנגד עינינו הוא הערך העסקי", אמרה. "אנחנו רוצים את קיומן של השותפויות הללו על מנת להתחבר לערכים העסקיים של משרדי הממשלה. זה מה שמניע אותנו".

פרנקל ציינה כי "פרויקט נימבוס – שהוא, כאמור, הרבה יותר מפרויקט – משנה תפיסות בהיבטים רבים: מרקט פלייס, היקף ההיצע של האפשרויות, שמאפשר לממש עם הכלים שבו כמעט כל חלום. אנחנו מלווים את משרדי הממשלה השונים בהכנת תוכניות עבודה, ועל בסיסן בבניית מפת דרכים ממשלתית לענן. כך, השמיים הם הגבול בנימבוס".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים