ארמיס גייסה 100 מיליון דולר; שווה 4.5 מיליארד

החברה, שמתכננת הנפקה בקרוב, השלימה גיוס משני (סקנדרי) מג'ורג'יאן פרטנרס הקנדית ו-G Squared ● כספי הגיוס ישמשו למימוש האסטרטגיה של החברה - להפוך לחברת סייבר מולטי דורית

מימין: יבגני דיברוב ונדיר יזרעאל, מייסדי ארמיס.

חברת הסייבר הישראלית ארמיס סקיוריטי השלימה גיוס משני (סקנדרי) של 100 מיליון דולר מג'ורג'יאן פרטנרס – קרן הון-סיכון קנדית שמרכזה בטורונוטו ושמתמחה בהשקעות בחברות B&B גדולות – ומקרן G Squared; כך דווח אתמול (ג') בכלכליסט. לצד הקרנות השתתפו בסבב כמה עובדים ותיקים של ארמיס, שאינם מייסדים או משקיעים קודמים בה.

הגיוס בוצע לפי שווי של 4.5 מיליארד דולר. מדובר בעלייה של 200 מיליון דולר בשווי של ארמיס מאז שביצעה את סבב הגיוס האחרון שלה באוקטובר אשתקד. הסבב ההוא הובל על ידי ג'נרל קטליסט ואקלאון קפיטל.

ארמיס נוסדה בשלהי 2015 על ידי יבנגי דיברוב, שמשמש כמנכ"ל החברה, ונדיר יזרעאלי, מנהל הטכנולוגיות שלה. היא מונה כ-850 עובדים – בעיקר בישראל ובארצות הברית. ב-2020 היא נמכרה לקרן אינסייט פרטנרס, מהמשקיעות הבולטות בהיי-טק הישראלי, תמורת 1.1 מיליארד דולר.

הגנת סייבר ל-IoT

אחד מתחומי העיסוק העיקריים של ארמיס הוא האינטרנט של הדברים – הגנת מכשירים שמחוברים לרשת הארגונית, בהם מדפסות ומצלמות. התוכנה של ארמיס מזהה את הפעילות האופיינית של מכשירים אלה, מתריעה על פעילות חריגה ובמידת הצורך, מנתקת אותם מהרשת של הארגון. תחום עיסוק נוסף שלה הוא טכנולוגיה תפעולית (OT), בין היתר בתחום הרפואה.

ב-2024 דיווחה ארמיס שההכנסות השנתיות שלה הגיעו ל-200 מיליון דולר. החברה גדלה גם באמצעות רכישות של חברות, בהן שתיים ישראליות: במרץ האחרון היא קנתה את אוטוריו, שמתמחה בהגנה על מערכות תעשיתיות, תמורת 120 מיליון דולר, ובאפריל אשתקד היא קנתה את סילק סקיוריטי, שמתמחה בניהול חשיפה לאיומי סייבר, ושילמה עליה 150 מיליון.

כספי הגיוס ישמשו את ארמיס להמשיך באסטרטגיית הצמיחה שלה, בת חמש שנים, שבמהלכן היא מעוניינת להגיע למעמד של חברת סייבר מולטי דורית (Multi Generational). כמו כן, היא מתכוונת להשתמש בכסף להמשך פיתוח של טכנולוגיות אורגניות חדישות ולהמשך קידום החדירה שלה לשווקים חדשים מסביב לעולם, תוך ניצול הזדמנויות טכנולוגיות שיצוצו.

ארמיס מתכננת הנפקה קרובה, כנראה בבורסת נאסד"ק. יש לחברה נוכחות בולטת בשוק האמריקני, כאשר שני לקוחות בולטים שלה שם הם הדואר האמריקני ויונייטד איירליינס.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים