מאפיק גיימס ועד פלייטיקה: חברות גיימינג מתגייסות למען אוקראינה

אפיק הודיעה שכל ההכנסות של פורטנייט בשבועיים הקרובים יועברו לתמיכה בעם האוקראיני הסובל, פלייטיקה חסמה את האפשרות להורדת המשחקים שלה ברוסיה והאמבל סטור השיקה חבילת גיימינג מיוחדת

בית הרוס בקייב, בירת אוקראינה, לאחר שהופצץ על ידי מטוס רוסי.

הסיוע לאוקראינה מצד העולם הטכנולוגי כבר החל לעבור מהצהרות וחיבוקים וירטואליים לפעולות מעשיות יותר. החברות המדוברות מגיעות מתעשיות שונות, בהן תעשיית הגיימינג. שלוש חברות בולטות בענף זה שהודיעו באחרונה על מעשים שהן מבצעות לתמיכה בקורבנות האוקראינים ונגד הפולשים מרוסיה הן אפיק גיימס, פלייטיקה והאמבל סטור.

אפיק גיימס גייסה למערכה את המשחק הכי בולט שלה בשנים האחרונות – פורטנייט. החברה החלה אתמול (א') במסע גיוס כספים משלה לסיוע הומניטרי לטובת המדינה שנלחמת בכובש הרוסי, והצהירה כי כל ההכנסות שלה מהמשחק בשבועיים הקרובים, עד ה-4 באפריל, יועברו לעזרה לאוקראינים.

לפי אפיק, מיקרוסופט הצטרפה למבצע שלה כשהחליטה לתרום גם היא את כל ההכנסות שלה בשבועיים הקרובים מגרסת ה-Xbox של פורטנייט לטובת הסיוע.

חבילת משחקים למען אוקראינה

פלייטיקה הודיעה בשבוע שעבר כי היא מורידה את המשחקים שלה מחנויות המשחקים ברוסיה. בהודעת החברה נכתב כי "בשל הסבל הרב שנגרם בשבועות האחרונים לעם האוקראיני ולעובדים שלנו שחיים שם, ובהמשך להתקפות האחרונות, שמטרגטות את האוכלוסייה האזרחית במדינה, החלטנו לחסום את האפשרות להוריד את המשחקים שלנו ברוסיה עד להודעה חדשה".

חנות המשחקים המקוונת האמבל סטור, שידועה בחבילות המשקים המוזלות שהיא מציעה ללקוחות שלה, הכינה הפעם חבילת משחקים מיוחדת שכל ההכנסות ממנה מיועדות לתמיכה באוקראינה. החבילה, ששמה הוא Stand with Ukraine, מציעה יותר מ-120 משחקים תמורת לפחות 40 דולר.

נכון לכתיבת שורות אלה, כשנותרו ארבעה ימים לסיום המבצע, האמבל אספה כמעט 10 מיליון דולר. כל הכסף יועבר, כאמור, לסיוע הומניטרי לתושבי אוקראינה שזקוקים לכך.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים