באו לבקר במאורת הנמר: שגיא גידלי וגילי נצר, פרימטר 81

19/05/2022 10:29
מימין: שגיא גידלי, מייסד שותף ו-CGO, וגילי נצר, סמנכ"לית שיווק - בפרימטר 81

באחרונה הגיעו לבקר במאורת הנמר שגיא גידלי, מייסד שותף ו-CGO, וגילי נצר, סמנכ"לית שיווק בפרימטר 81 (Perimeter 81).

את פרימטר 81 הקים גידלי יחד עם עמית ברקת בשנת 2018, ובעצם זו החברה השנייה שהשניים הקימו, לאחר שחברת הסטארט-אפ הראשונה שלהם – SafeVPN, שסיפקה פתרונות VPN לצרכנים פרטיים שחיפשו שירותי הגנה על פרטיות ואנונימיות ברשת – נמכרה לתאגיד האמריקני J2 Global.

את דרכו היזמית החל גידלי כבר בגיל 8, כשרכש תוכנה לעיצוב גרפי ויחד עם אחיו הגדול החל לעצב מערכות שעות, מדבקות ועטיפות לתקליטורים, שאותן מכרו לתלמידי בית הספר. לאחר שירותו הצבאי ביחידה 9900, האמונה על איסוף ומיצוי מודיעין גיאוגרפי באגף המודיעין, פגש את ברקת, שותפו, באוניברסיטת תל אביב במסגרת לימודי התואר הראשון במדעי המחשב וכלכלה, ומאז דרכיהם לא נפרדות.

לאחר שמכרו, כאמור, את הסטארט-אפ הראשון שלהם, הקימו את פרימטר 81, אחת מחברות הסייבר המצליחות בישראל ואחת מהחברות המובילות בעולם בתחום פתרונות אבטחת המידע בטכנולוגיית Zero Trust Network Access – ZTNA ובהתאם ל-SASE Framework.

החברה מפתחת ומספקת פתרונות ענן מתקדמים לניהול ואבטחה של רשתות פנימיות, הכוללים, בין היתר, פתרונות לגישה מאובטחת ועבודה מרחוק לעסקים ולחברות היברידיות ברחבי העולם. "הפתרון של החברה יוצר רשתות וירטואליות בלחיצת כפתור, כך שכל משתמש בארגון יכול להתחבר מרחוק ובאופן מאובטח למשאבים הארגוניים בתוך המשרד, בענן הפרטי ובאינטרנט, בצורה מאובטחת בטכנולוגיית Zero Trust", מציין גידלי, "כך, משלבת ו/או מחליפה החברה את טכנולוגיות האבטחה והגישה לרשת המיושנות ומבוססות החומרה".

מאז הקמתה גייסה החברה 110 מיליון דולר. בין המשקיעים הבולטים בחברה: קרן אינסייט פרטנרסB-Capital וספרינג ונצ'רס, בהובלת אביב רפואה. החברה מעסיקה כיום כ-250 עובדים במשרדיה בתל-אביב, בניו יורק ובלוס אנג'לס, משרתת כ-2,500 לקוחות ומציגה גידול שנתי קבוע בהכנסות, בעובדים ובמספר הלקוחות.

נצר מונתה לסמנכ"לית השיווק בחברה בחודש מרץ האחרון, ובנוסף לתפקיד זה היא מרצה וכותבת על שיווק וסייבר וכן מכהנת כ-Advisory Board member בחברות סייבר.

לנצר תואר שני במינהל עסקים ויותר מ-20 שנות ניסיון בתפקידי שיווק בכירים בחברות סייבר B2B גלובליות, כמו סימנטק (Symantec) וכן סטארט-אפים חדשניים, כגון Cymulate ו-Illusive Networks. לנצר ניסיון עשיר ביצירת אסטרטגיה שיווקית בתעשיית אבטחת הסייבר ברחבי העולם, כאשר במסגרת תפקידיה השונים הובילה פרויקטים בקנה מידה גלובלי, ובין היתר הייתה אמונה על הובלת אסטרטגיית ריבוי נקודות מגע, תהליכי מיתוג, התאמה משופרת של מוצרים לשוק, בנייה של צוותים, וכן יצירה ואופטימיזציה של מכונת שיווק לייצור והגדלת מכירות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים