בא לבקר במאורת הנמר: סהר יוסף, דרופבוקס

02/09/2020 15:01
מימין: בן פלד, סהר יוסף, אסף לביא. צילום: פלי הנמר

באחרונה הגיע לבקר במאורת הנמר סהר יוסף, מנהל מכירות ישראל, דרופבוקס (Dropbox), לספר על הרחבת הפעילות של דרופבוקס והלו-סיין (HelloSign) בשוק הישראלי, הבאת יכולות השיתוף, הסנכרון ושיוף הפעולה של דרופבוקס להישג ידם של חברות בישראל והפיכת חייהם של מנהלי IT, מנהלי כספים, מנהלי טכנולוגיה ומנהלי אבטחה לקלים יותר, עם פחות תשומת לב על ניהול ויותר השקעה בהאצלת סמכויות.

"במהלך העשור האחרון" סיפר יוסף, "כמות המוצרים הטכנולוגיים והאפליקציות שאנו משתמשים בהם גדלה משמעותית והיא ממשיכה לגדול בכל שנה. אפליקציות ה-SaaS שאנו משתמשים בהן ביום יום נעשו הרבה יותר עוצמתיות – יותר תכונות, יותר התאמות, ואינסוף אינטגרציות.

"אך הצמיחה הענקית הזאת גובה מחיר רב. זאת משם שאפליקציות ה-SaaS של היום טומנות בחובן יכולות נרחבות, ותכונות טובות יותר – אבל עם זאת, הן מעניקות למנהלי IT ברחבי העולם קשיי ניהול שלחלוטין לא ניתן להתעלם מהם… ובמיוחד בתקופה זו של עבודה מרובה מרחוק. עם הגדרות מבלבלות וממשקי ניהול מסורבלים שלא לצורך, קבוצות IT רבות נדרשות להשקיע הרבה יותר זמן בניהול המערכות שלהם ממה שהצטרכו להשקיע לפני כעשור.

"זו הסיבה שדרופבוקס שמה לעצמה למטרה להפוך את חייהם של מובילי ומנהלי IT לקלים יותר, זאת באמצעות Dropbox Business.

"הפכנו את ניהול הקבוצות לפשוט יותר, עם שימת דגש אמיתי על מאפייני אבטחת מידע, ציות ויכולת הפקת תובנות משופרת על הקבוצות והצוותים שלכם בדרופבוקס.

"דרופבוקס השיקה לאחרונה את קונסולת האדמין של Dropbox Enterprise – שמטרתה לעזור ל-IT לשמור על שליטה ונראות ברמה גבוהה, תוך מתן דגש על יכולות האצלת סמכויות למנהלים אחרים בקבוצה שלך או בקבוצות אחרות בדרופבוקס. כאדמין הקבוצה תוכל לארגן את דרופבוקס ממש כמו פדרציה המכילה בתוכה כמה חשבונות אינדיווידואליים כדי להביא את אבטחת המידע וה-Compliance בארגון שלך לשלמות. בקונסולת האדמין ניתן לפלח את כל הפעילות בכל חשבונות הדרופבוקס בארגון בצורה מושלמת, גם אם הם נפרדים לחלוטין, לסייר בין חשבונות חברי הקבוצות השונות, לשנות ולהתאים את ההגדרות, וכמובן להאציל סמכויות ולהגדיר תפקידים לאדמיניסטרטורים אחרים ונוספים בקבוצות הדרופבוקס של החברה או קבוצת החברות – והכל מתוך ממשק פשוט אחד.

"וכך, ממש כמו פדרציה אמיתית, כל אדמין בקבוצה או בצוות מקבל את היכולת לבחור את ההגדרות המתאימות לו בדרופבוקס תוך שמירה על התקן הכלל ארגוני שקבע הסופר-אדמין.

"כך, כל הזמן שבזבזתם באחר-הצהריים האחרון שלכם במיקרו-ניהול הופך לניצול זמן יעיל ופשוט עם האצלת סמכויות אמיתית.

"בנוסף, Dropbox Business מביאה איתה את השינוי לעולם העבודה החדש של אחרי 2020, עם רכישת חברת הלו-סיין – פתרון החתימה האלקטרונית המהיר והפשוט ביותר בעולם. תוסף החתימה האלקטרונית של הליו-סיין הוא אינטגרטיבי ומוטמע לחלוטין בתוך הפלטפורמה של Dropbox Business ובעזרתו ניתן כעת לשלוח מסמכים לחתימה – הקבילה משפטית – ישירות מתוך דרופבוקס או מכל מקור אחסון אחר, בענן או במתקני החברה, לעצב את המסמכים שלך ולקבל אותם בחזרה לאחסון ישר לאחר החתימה.

"וזהו רק קצה המזלג ליכולות שדרופבוקס מביאה עמה לעולם העבודה החדש עבור יותר מ-500 מיליון משתמשים, וכ-500 אלף חברות (בהן חברות Fortune 500)"

במהלך שני הרבעונים הקרובים תתמוך חברת אנשים ומחשבים בהשתתפותה של דרופבוקס בכנסים וירטואליים שיוצגו בהם טכנולוגיות משבשות שוק ותסייע לה בקידום פעילותה בישראל ובאירופה המרכזית ומזרחית.

רוצים גם אתם לשמוע על השירותים החדשים והערך שאנשים ומחשבים תוכל לספק לכם? נשמח לשמוע מכם. צרו קשר עם בן פלד, סמנכ"ל פיתוח עסקי , או אסף לביא, דירקטור פיתוח עסקי?

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים