באו לבקר במאורת הנמר: אפרים קרמר ויוחאי אנגלסמן, אשת טורס

30/08/2018 16:47
באו לבקר במאורת הנמר: מימין - יוחאי אנגלסמן, מנמ"ר אשת טורס, ואפרים קרמר, מנכ"ל החברה. צילום: פלי הנמר

בעיצומה של עונת הנסיעות ובפתח חגי תשרי, שמחתי לארח במאורת הנמר את אפרים קרמר, מנכ"ל אשת טורס, ואת יוחאי אנגלסמן, מנמ"ר החברה, ולשמוע מהם על הטכנולוגיות העדכניות, שמעבירות את תעשיית התיירות אל העולם הדיגיטלי.

אשת טורס, שהוקמה לפני יותר מ-30 שנים וכיום מדורגת כקבוצת התיירות השנייה בגודלה בישראל, עברה בשנים האחרונות מהפך: מחברת תיירות מסורתית לחברת תיירות דיגיטלית, עם מחלקת פיתוח טכנולוגי פנימית, שתפקידה להסב את החברה לדיגיטל, ולשפר את ממשק המשתמש באתר ובמובייל.

"תחום התיירות הוא בין התחומים שהושפעו הכי הרבה מהאינטרנט, מאחר שהטכנולוגיה מאפשרת לקצר בקלות יחסית את הקשר בין הסוכן ללקוח הסופי", ציין קרמר. על אשת טורס הוא אמר כי "בשנים האחרונות החלטנו להשקיע בפיתוח פנימי משלנו, הכולל את התכנון, האפיון והביצוע – על מנת להפוך ל- OTA (סוכנות תיירות אונליין – Online Travel Agency) וליצור חבילות נופש עם תוכן ייחודי".

על רקע השינויים המהירים בעולם התיירות והתעופה, קרמר ואנגלסמן ציינו בפניי עוד שלב בהתפתחות הטכנולוגית, עם השקת מנוע חיפוש טיסות חכם, שיאפשר להזמין ולהשוות בין טיסות לפי רמות מחיר מותאמות אישית. הפיתוח החדש של מחלקת ה-IT של אשת טורס שולב באתר החברה – בגרסאות הווב והמובייל כאחד. "מנוע החיפוש החדש מהיר ויאפשר תצוגה של מגוון 'קבוצות מחיר' (Family Fare) לכל אפשרות טיסה, כך שהלקוח יוכל להשוות ולבחור את חבילת הטיסה והמחיר המתאימים לו, ללא צורך לדלג בין אתרי חברות התעופה השונות", הוסיף קרמר. "בנוסף, הלקוחות יוכלו לבחור בין אפשרויות סינון מתקדמות: שילוב תוצאות מחברות סדירות, חברות לואו-קוסט, טיסות צ'רטר וטיסות אשת טורס; אפשרות חיפוש במחלקת שירות מסוימת (תיירים, עסקים או ראשונה); אפשרות הגבלה למשך הטיסה, שעות הטיסה, מספר העצירות, שילוב בין חברות תעופה שונות ועוד".

חיבור הבק אופיס לדיגיטל

אנגלסמן אמר ש-"הארגונים שהצליחו במעבר הטכנולוגי חיברו את הבק אופיס לדיגיטל, וכך קרה גם באשת טורס – ללא מתווכים. עקרונות נוספים שלנו בפיתוח הם להיות פתוחים לשיתופי פעולה ולהשקיע בארכיטקטורה של האתר".

פעילות אשת טורס כוללת שלוש זרועות: חבילות נופש לחו"ל, תיירות פנים, הכוללת מלונות והופעות בישראל, וטיולים מאורגנים – תחום שבו החברה היא הגדולה ביותר בשוק.

במבט קדימה, קרמר סיפר על החזון הטכנולוגי של החברה, שכולל פיתוח ממשק ידידותי להזמנת חבילות דינמיות (מלונות וטיסות בנפרד). "במאה ה-21, כל לקוח רואה את עצמו כאינדיבידואל", הוא אמר. "טיסות הלואו-קוסט שינו את התמונה מקצה לקצה. המטרה שלנו היא להציג בתחילת 2019 באתר את חבילות הנופש הפתוחות עם מבחר גדול של חברות תעופה ובתי מלון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים