באו לבקר במאורת הנמר: תומר זינדאני ואיציק טאיב, EVO IT

03/05/2018 12:57
באו לבקר במאורת הנמר: מימין - איציק טאיב, מנהל הפיתוח העסקי של EVO IT, ותומר זינדאני, מנכ"ל החברה. צילום: פלי הנמר

באחרונה באו לבקר במאורת הנמר תומר זינדאני, מנכ"ל EVO IT, ואיציק טאיב, מנהל הפיתוח העסקי של החברה. השניים הגיעו אליי על מנת לעדכן אותי לגבי כניסתה של מערכת CRM חדשה לארץ – PEGA.

"PEGA היא מערכת CRM המככבת בראש סולם הדירוגים של גרטנר (Gartner) ופורסטר (Forrester), ועתידה לחולל מהפכה בשוק המקומי", סיפר לי זינדאני. "כשמתבוננים בפורטפוליו הלקוחות של PEGA מבינים את גודל ההצלחה שלה בעולם", הוא הוסיף ומנה חברות כמו JP Morgan, HSBC, אמריקן אקספרס (American Express), פייזר (Pfizer), בריטיש איירווייז (British Airways), סיסקו (Cisco) וקוקה קולה (Coca Cola).

טאיב נחשב לאחד מאנשי ה-CRM המובילים בישראל והצטרף באחרונה לצוות EVO IT במטרה להוביל את החדרת PEGA לישראל. בעברו הוא ניהל את אגף ה-CRM של People Soft במטריקס והנהיג פרויקטי CRM גדולים בלקוחות כמו אל על, ברק-נטוויז'ן, קווי זהב, HOT, בזק בינלאומי ובנק מזרחי-טפחות.

יצוין כי טאיב, זינדאני, נעמי סורוביץ' ואלעד אלטשטיין הקימו יחד ב-2010, לאחר שפרשו ממטריקס, את EVO IT. החברה הפכה עד מהרה לבולטת בישראל בהטמעות של People Soft, ובאספקת שירותים מנוהלים וכוח אדם איכותי בתחום. כיום, סורוביץ' משמשת כסמנכ"לית הדליוורי (CDO) של החברה ואלטשטיין – כסמנכ"ל הטכנולוגיות (CTO) שלה.

למה דווקא PEGA?

כאשר שאלתי את השניים מדוע בחרה EVO IT להביא לארץ את PEGA, התשובה הייתה חד משמעית: שוק ה-CRM המקומי לא השתנה בשנים האחרונות והמשיך להתבסס על מספר שחקנים קבועים, ו-EVO IT החליטה להיכנס לוואקום שנוצר ולהביא לארץ פתרון חדש. לאחר מחקר שוק מעמיק איתרו השותפים את PEGA ואת ה-CRM שפיתחה. "אחרי בדיקות מקיפות שעשינו, כולל השוואות לשחקנים האחרים בשוק, הבנו שיש כאן מוצר שיביא תועלת עצומה לארגונים בארץ", הסביר זינדאני.

"PEGA מציעה פלטפורמה אחודה עבור כל המודולים שלה, ביניהם שירות לקוחות, מכירות, שיווק, אוטומציה רובוטית ו-Field Service. היא עשירה בפונקציונליות וכמערכת שהתפתחה מעולם ה-BPM, היא מונחית תהליכים ותומכת ישירות ביעדים העסקיים של הלקוח. תהליך היישום וההטמעה מתבצע באופן אג'ילי, תוך שיתוף פעולה הדוק בין המומחים של EVO לנציגי הלקוח, כשהמידול נעשה בכלים ויזואליים, ללא קוד. בתנאי עבודה אלה, לא hיתכן מצב שבו בסוף תהליך הפיתוח הלקוח יופתע או יתאכזב", הוסיף.

טאיב אמר ש-"PEGA משקיעה רבות בפיתוח הפלטפורמה שלה ובפיתוח מגוון רחב של יישומים. המערכת ניתנת ליישום בענן, באתר הפיזי של הלקוח ובשלל שילובים היברידיים – יכולת ייחודית שלא קיימת אצל המתחרים. כמו כן, היא מושתתת על יכולות בינה מלאכותית, שמספקות לארגון כלים המסייעים לו להניע את מסע הלקוח קדימה".

"באחרונה ערכנו אירוע יועצים אינטימי וחשפנו בפניהם את PEGA. הפידבקים שקיבלנו היו יוצאים מהכלל וכך אנחנו יוצאים לדרך ממוקדי מטרה: להביא לשוק הישראלי בשורה חדשה בדמות PEGA", סיכם זינדאני.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים