באו לבקר במאורת הנמר: שירה פאיאנס בירנבאום ואדיר רון, מיקרוסופט

20/12/2017 11:05
באו לבקר במאורת הנמר: מימין - שירה פאיאנס בירנבאום, ה-COO וה-CMO של מיקרוסופט ישראל, ואדיר רון, מנהל תחום הקוד הפתוח בחברה בארץ. צילום: פלי הנמר

אתמול (ג') הגיעו לבקר במאורת הנמר שני בכירים במיקרוסופט (Microsoft) ישראל: שירה פאיאנס בירנבאום, ה-COO וה-CMO, ואדיר רון, מנהל תחום הקוד הפתוח בחברה בארץ.

השיחה נסבה סביב המהפך האדיר בחברת הענק, בעקבות הכרזתו של המנכ"ל, סאטיה נדלה, כי החברה תיתן עדיפות לפיתוח ולהיצע פתרונות ענן ומובייל. המטרה של החברה היא לגרום לכל סביבת מחשוב של כל לקוח ומכל יצרן לעבוד בתשתית הענן שלה, הפרושה בכ-50 מרכזי נתונים בעולם.

מיקרוסופט עוברת בשנים האחרונות טרנספורמציה מרשימה לעולמות הענן, ותורמת באופן משמעותי לפרויקטי הקוד הפתוח הבולטים והחדשניים בעולם המחשוב. אם לפני מספר שנים היא התמקדה כמעט אך ורק באקו-סיסטם של ה-Windows וה-Office, הרי שכיום החברה פתוחה לשיתופי פעולה רבים בעולמות הקוד הפתוח, עם חברות כמו רד-האט (RedHat), קלאודארה ו-Docker. מיקרוסופט מקדמת פרויקטים רבים אצל לקוחות בשוק הישראלי סביב מערכות ההפעלה של לינוקס (Linux) בענן, פתרונות Big Data ובינה מלאכותית, טכנולוגיות מבוססות קונטיינרים ויוזמות חדשות דוגמת בלוקצ'יין ומציאות רבודה. כמו כן, החברה מקיימת מגוון רחב של פעילויות, אירועים, מיט-אפים וסדנאות Hands On לקהילת הקוד הפתוח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים