באו לבקר במאורת הנמר: גיא בינדר ורון סטרינסקי, ICV

01/11/2017 14:38
באו לבקר במאורת הנמר: גיא בינדר ורון סטרינסקי, ICV. צילום: פלי הנמר

רון סטרינסקי וגיא בינדר, שניים ממייסדי הסטארט-אפ ICV, פלטפורמה דיגיטלית לגיוס עובדים בהיי-טק, ביקרו באחרונה במאורת הנמר. בביקור סיפרו לי השניים על האפליקציה של החברה, שממש כמו באפליקציות היכרויות, מבצעת התאמה בין מחפש העבודה לבין המעסיק.

התרשמתי ש-ICV מציעה פלטפורמה חדשנית, המאפשרת למחפשי עבודה להגיש מועמדות למשרות בתחומי ההיי-טק דרך האפליקציה בסמארטפון, בפורמט דיגיטלי אחיד וידידותי למשתמש. במקביל, היא מאפשרת למנהלי כוח אדם בענף לצפות במידע באופן מלא ולאתר מועמדים איכותיים באמצעות ממשק נוח ומהיר. מחפש העבודה מזין את קורות חייו ודרישות שונות, דוגמת רשימת שפות התכנות שהוא יודע, והאפליקציה מחשבת את אחוזי ההתאמה למשרה כלשהי שהוזנה על ידי מעסיק. בכך, האפליקציה חוסכת את ההתעסקות במעבר על רשימת דרישות מפורטת וארוכה שמחפש העבודה צריך לנתח.

מעבר לכך, היא מאפשרת למועמדים לעקוב בנייד אחר סטטוס ההתקדמות של כל משרה (האם קורות החיים התקבלו? האם נקראו?) ומעניקה להם שקיפות מלאה מול המעסיק הפוטנציאלי בכל רגע נתון. כמו כן, בפעם הראשונה יכולים מחפשי העבודה לקבל מידע מלא לגבי זמני ההגעה לעבודה בכלי התחבורה השונים בשעות העומס.

השניים סיפרו שאת ההשראה הם קיבלו מאפליקציות היכרויות, שבהן מעבירים את המועמד האופציונאלי ימינה או שמאלה בהתאם לרצון להתאים אליו. כך, גם באפליקציה של ICV, מחפשי העבודה והמעסיקים יכולים לחפש את המשרה או המועמד המתאימים להם.

סטרינסקי ובינדר אף הדגישו כי בשלב הראשוני, לא מופיעים בפני המעסיק הפוטנציאלי הגיל והמין של המועמד, מה שמאפשר לנטרל גורמים שעלולים להשפיע על התפיסה שלהם אותו. "בדרך זו", אמרו, "אנחנו מנסים לנטרל את 'רעשי הרקע' ולסייע למעסיק מצד אחד ולעובד מצד שני בהתאמה המדויקת ביותר לשני הצדדים. כך נבחר המועמד בשלב הראשוני רק על פי ניסיונו המקצועי והשכלתו, שהם הרלוונטיים ביותר מבין הגורמים בשלב הסינון שלפני הריאיון הפרונטלי".

"הביקוש לטאלנטים רק עולה, ונראה שמדובר בנושא על סדר היום העולמי בעידן הכלכלה הגלובלית. בימים אלה, פתרונות כמו של ICV מבוקשים מאוד ומביאים ערך עסקי מוסף לחברות בכל התחומים ובכל הגדלים", הוסיף סטרינסקי.

ICV הוצגה בפעם הראשונה בכנס השנתי של אתר גיקטיים, שהתקיים בנובמבר 2016, בהפקת אנשים ומחשבים, שם זכתה החברה בפרס בחירת הקהל. מאז השקתה בפברואר השנה, נרשמו באפליקציה שלה יותר מ-45 אלף מחפשי עבודה ומעל ל-200 חברות מובילות כבר מגייסות באמצעותה מועמדים, ביניהן yes ,Booking ,IronSource ,NICE ,EMC, רפאל, אורקל (Oracle), צ'ק פוינט (Check Point), רדוור, Radwin ,888 ,ECI ,Fiverנס, Playtika ,ClickSoftware ,Outbrain ועוד רבות אחרות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים