דיווחים: צביקה נגן מאמדוקס ימונה למנמ"ר בנק הפועלים

צביקה נגן, מנהל חטיבת המוצרים של אמדוקס (Amdocs), ימונה למנמ"ר בנק הפועלים – כך נודע לאנשים ומחשבים. בדוברות בנק הפועלים בחרו שלא להגיב לידיעה. נגן יחליף את המנמ"ר הפורש, דוד לוזון, שהודיע על עזיבתו באוגוסט האחרון. לוזון, משנה למנכ"ל בנק הפועלים ומנהל חטיבת הטכנולוגיה והמיחשוב, יסיים את תפקידו במרץ הקרוב.

דירקטוריון בנק הפועלים יתכנס מחר (ב') על מנת לאשר את המינוי, שכבר אושר על ידי ציון קינן, מנכ"ל הבנק. המינוי החדש צפוי להיכנס לתוקף במרץ הקרוב, והוא חלק מסבב מינויים שנערכו בהנהלת הבנק בחודשים האחרונים.

נגן הצטרף לאמדוקס ב-2008 – כשנתיים לאחר שפרש מסימטרון מסיבות אישיות. גורמים המקורבים לבנק העריכו, כי מועמדותו נקבעה על דעת המנכ"ל החדש של אמדוקס, אלי גלמן, שמקורב להנהלת בנק הפועלים וסייע בבחירתו.

כפי שדווח באנשים ומחשבים, נגן הוא זה ששמו לא עלה בין שמות המועמדים המובילים להחליף את לוזון. עם זאת, ההפתעה הגדולה היא אי בחירתו של לוי הלוי לתפקיד המנמ"ר, מאחר והיה מספר שתיים של לוזון והובא על ידי המנכ"ל הקודם, צבי זיו.

מועמדים נוספים שהתמודדו על התפקיד היו, כזכור, רונן זרצקי – סמנכ"ל טכנולוגיות בישראכרט, נועם הנגבי – לשעבר מנמ"ר דיסקונט, שלמה שמאי – מנמ"ר הפניקס ומשה וולף – מנהל אגף הפיתוח בקש בבנק לאומי.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים