עו"ד איה בן-פורת מונתה כסמנכ"לית פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת

עו"ד איה בן-פורת, סמנכ"לית בכירה ומנהלת מינהל פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת.

עורכת הדין איה בן-פורת נבחרה במכרז בין-משרדי למשרת סמנכ"לית בכירה ומנהלת מינהל פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת. במסגרת תפקידה תוביל בן-פורת את הפיקוח והאכיפה, שמתמקדים, בין היתר, בתחומים הבאים: חובות הפריסה והכיסוי הסלולרי, פריסת הסיבים האופטיים, נושאי צרכנות והגנת הצרכן, התחרות בין חברות התקשורת (טלקום), כניסתו של ציוד אלחוטי לארץ, שנועד למנוע הפרעות ושיבושים בתקשורת, המוכנות האופרטיבית של חברות התקשורת לשעת חירום, וטיפול בפניות הציבור בתחום הטלקום.

לבן-פורת ניסיון עשיר בהובלת תהליכי חקיקה של פרויקטים שונים, ייעוץ משפטי במכרזים, הובלת תהליכים חוצי-ארגון ומערכתיים, בעבודה מול הכנסת ומול משרדי ממשלה שונים, גופי ביטחון וחברות תקשורת. כמו כן, לאחרונה סיימה בן פורת קדנציה של שש שנים כממונה על השוויון המגדרי ויועצת המנכ"לית לקידום נשים במשרד התקשורת, נוסף על תפקידה כעורכת דין בלשכה המשפטית.

בן-פורת החלה את דרכה במשרד התקשורת בשנת 2007, ומילאה תפקידים בכירים במחלקה המשפטית והובילה הליכי חקיקה משמעותיים, בהם מתווה הסיבים האופטיים, מכרזי התמרוץ של הסיבים האופטיים, הליכי אישור של בקשות מיזוגים ורכישות בשוק התקשורת, ייעוץ משפטי למכרז דור 3 בסלולר ועוד. בתפקידה האחרון שימשה כסגנית היועצת המשפטית. לפני כניסתה לשירות המדינה הייתה בן-פורת עורכת דין במשרד עורכי דין בוושינגטון, ארה"ב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים