מיכל זימלר מונתה לסמנכ"לית חטיבת הצלחת הלקוח במיקרוסופט ישראל

מיכל זימלר, שמנכ"לית חטיבת הצלחת הלקוח במיקרוסופט ישראל. צילום: ליאל בירון

מיקרוסופט ישראל הודיעה היום (ג') על מינוי מיכל זימלר לסמנכ"לית חטיבת הצלחת הלקוח וחברת הנהלה בחברה. במסגרת תפקידה תוביל זילמר את הקמת החטיבה, שהינה יחידה עסקית חדשה, שתהיה אחראית על הממשקים עם כלל לקוחות מיקרוסופט הקיימים בישראל ותיקח חלק משמעותי בהטמעת מוצרי החברה אצל הלקוחות. היחידה תחבר את הארגונים לארגונים דומים להם בעולם על ידי חשיפתם ל-Best practices והטמעתם בישראל.

זימלר מביאה עמה כ-30 שנות ניסיון בתפקידי ניהול בכירים במגזרים העסקי והחברתי. בתפקידה האחרון היא שימשה כמנכ"לית אורבס, המפתחת תשתיות בלוק'ציין. לפני כן היא הייתה מנכ"לית IVN והקימה קרנות השקעה חברתיות. עוד בעברה, היא הייתה שותפה בדלויט וניהלה את קבוצת הייעוץ של הפירמה בישראל, ובנתה את אסטרטגיית ומערך ה- CRM בסלקום. זימלר היא בעלת תואר ראשון ביחסים בינלאומיים ואמנות מהאוניברסיטה העברית, תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן ותעודת מדריכת כושר ממכון וינגייט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים