יוגב פלד מונה למנכ"ל משותף ב-K2 Israel

שימש בעברו כבעלי ומנכ"ל קליקיו ישראל ● K2 הינה חברה אמריקנית בתחום מוצרי DPA ו-Low Code המשלבת פתרונות RPA מתקדמים מתוך מטרה להפוך תהליכים ידניים ולא יעילים לאוטומטיים

יוגב פלד, מנכ"ל משותף ב-K2 Israel. צילום: יח"צ

יוגב פלד מונה בימים אלה למנכ"ל משותף ב-K2 Israel. פלד שימש בעברו כבעלי ומנכ"ל קליקיו ישראל והיה אחראי על תחום החדשנות בחברה.

K2 הינה חברה אמריקנית בתחום מוצרי DPA ו-Low Code אשר משלבת פתרונות RPA מתקדמים מתוך מטרה להפוך תהליכים ידניים ולא יעילים לתהליכים אוטומטיים.
לחברה לקוחות בארץ, חלקם מהמגזר הפרטי וחלקם מהמגזר הציבורי.

אבי בידה, בעלי K2 Israel, אמר כי "K2 Israel שואפת להיות החברה המובילה כיום בארץ בתחום של אוטומציה של תהליכים (Business Process Automation And Robotic Process Automation) ולשכפל את ההצלחה הגדולה של החברה בחו"ל לארץ, ליוגב ניסיון רב בבניית מותג וקידומו בארץ ואנו בטוחים שיתרום רבות מניסיונו להבאת החברה ליעדים העסקיים של החברה בשנים הבאות".

"יותר ויותר לקוחות שמחפשים את המעטפת למוצרי ה-BI שלהם"

בחברה הוסיפו כי פלטפורמת ה-DPA שלה מציעה מסלול מהיר וחכם לאוטומציה. בסביבה זו, הוסיפו, ניתן לבנות פתרונות גמישים וניתנים להרחבה אשר יכולים להיות מתוכננים ומופצים בארגון במהירות ובקלות. כמו כן ביכולתם להיענות במהירות לדרישות חדשות מתוך ומחוץ לעסק. כך, ציינו, לא נדרש יותר לחכות שבועות או חודשים עבור מחלקת ה-IT כדי ליישם שינויים אלו.

בנוסף, ציינו בחברה, אחד היתרונות בעבודה עם מוצר כמו K2 היא העוצמה והיכולות שלו לייצר תהליכים מורכבים עם אינטגרציה מלאה למערכות הארגוניות הקיימות ללא כתיבת קוד.

פלד אמר כי הוא "רואה יותר ויותר לקוחות שמחפשים את המעטפת למוצרי ה-BI שלהם ואחת היכולות שלנו היא החיבור למוצרי ה-BI והיכולת להפוך תובנות למשימות ולשלב את נתוני ה-BI בתהליכים העסקיים ובקבלת ההחלטות".

לדבריו, "בידה מביא איתו ניסיון של עשרות שנים בתחום ה-IT כולל ידע רחב מאוד בתחום ה-DPA ואני חושב שהחיבור בינינו והניסיון שלי בתחום ניתוח הנתונים, אנליטיקה ויצירת שוק BI מתקדם הופכים את K2 ישראל לחברה מאוד אטרקטיבית בתחום של פתרונות BPA ו RP".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים