האקתון למען החברה בישראל – בהתנדבות

מאות היי-טקיסטים השתתפו בהאקתון למען החברה בישראל שנערך ביוזמת Code for Israel, ותורמים את הידע והניסיון שצברו כדי ליצור פתרונות טכנולוגיים לאתגרים בתחומי החברה והסביבה

תורמים למען החברה.

מאות היי-טקיסטים השתתפו בהאקתון למען החברה בישראל שנערך ביוזמת Code for Israel, במטרה לרתום את היכולות והניסיון של נשות ואנשי ההיי-טק למציאת פתרונות טכנולוגיים לאתגרים חברתיים וסביבתיים. ההשתתפות בהאקתון ובפעילות הפיתוח והיישום שלאחריו נעשית כולה בהתנדבות. ההאקתון הוא הראשון מבין סדרה של שלושה האקתונים, והמתנדבים ימשיכו לפתח בין ההאקתונים בהתנדבות את הפתרונות הטכנולוגיים, עד לפתרון טכנולוגי מלא, שיתופעל על ידי העמותה השותפה בכל אחד מהם. 

משתתפי ההאקתון התחלקו ל-15 צוותים, שלקחו על עצמם בהתנדבות משימות הלאומיות בתחומים חברתיים שונים, בהם ביטחון תזונתי, זיכרון והנצחת השואה, תעסוקה, מאבק באנטישמיות ברשת, בריאות, שמירה על הסביבה; בירוקרטיה, חינוך ועוד.

יסמין לוקץ׳, מייסדת Code for Israel, אמרה באירוע, כי ״הקמנו את המיזם כדי להביא את הידע והיכולות של אנשי ההיי-יטק הישראלי, ויחד עם גופים חברתיים להתמודד עם האתגרים הכי עמוקים, כאן בבית. מדהים לראות איך תוך שנה כבר 20 פרויקטים עלו על המסלול בעזרת מאות מתנדבים, שרותמים את הטכנולוגיות המתקדמות לשדה החברתי. ההאקתון הזה שונה מהאקתונים אחרים. צוותי המתנדבים מגיעים לפה אחרי אפיון מעמיק של האתגר החברתי. בסוף ההאקתון הם ימשיכו לפתח בהתנדבות ומדי שבוע, עד שהפתרון הטכנולוגי/חברתי שלהם יגיע לשטח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים