כנס הבכירים ברומניה – פרק ב'

המפגש השנתי של C3 – פורום הבכירים של אנשים ומחשבים, שנערך באחרונה בעיר בוקרשט שברומניה, כלל מפגש נטוורקינג מעניין במיוחד. כמו חיילים ממושמעים, התייצבו הבכירים והבכירות מול עדשת המצלמה, והציגו את עצמם בפני הפורום הנרחב של המשתתפים באירוע.

דיילי ציפי נכחה במפגש, והביאה מספר תמונות למזכרת:

פרופסור גדי אריאב מהפקולטה לניהול באוניברסיטת ת"א, פתח את היום השני של הדיונים. אריאב סיפק הרצאה מרתקת על האפשרויות העסקיות העומדות לרשות ענף ה-ICT הישראלי במדינות כגון הודו וסין. המסר של אריאב היה פשוט: צאו מהקופסה ותעלו על עגלת הגלובליזציה, לפני שהמתחרים יעקפו אתכם. צילום: משה אלון

ארז פלג, מנכ"ל אופיספוט, השתתף בפאנל BI ואבטחת מידע. הוא לא היסס לשים את הדברים על השולחן, ואמר כי בשוק הישראלי יש כאלו שחושבים שיש להם מערכות  BI כאשר בפועל אין להם כלום, וחלק אכן מיישמים באמת. הוא הצליח להרגיז את נציגי ענף הביטוח, לאחר שאמר כי הם דוגמה לאלו שרק מדברים, אך בפועל יש להם עוד הרבה מה לעשות. פלג מיהר להבהיר, כי הוא לא מתכוון לעסקי החברה שלו, אלא שבדבריו התכוון לעצמו כמבוטח בחברת ביטוח שמעולם לא פנתה אליו ולא הציעה לו פוליסה המתאימה לפרופיל שלו. אפרים אקרלינג, מנמ"ר אליהו, לא אהב זאת. צילום: משה אלון

אפרים אקרלינג, סמנכ"ל טכנולוגיות בחברת הביטוח אליהו, הוא אחד המנמ"רים הוותיקים בענף (30 שנים). הוא חלק על דעתו של פלג, ופירט בהרחבה את פעולות ה-BI  שהוא מוביל באליהו מזה שנים - פעולות שמשרתות  את כל דרגי החברה, כולל ההנהלה הבכירה. בתום ויכוח קצר, הסכימו השניים, כי בתחום הפילוח והביטוחים האישיים לפי פרופילים, לכל חברות הביטוח יש עוד הרבה מה לשפר. צילום: משה אלון

ינאי מילשטיין, מנהל תחום אינפורמטיקה באמן מחשבים, נטל חלק בדיונים על תחום ה-BI. הוא חזר והדגיש, כי לא משנה איזה פתרון אתם תבחרו - אם לא תטפלו בטיוב הנתונים שלכם, באמצעות כלים כמו של אלו של אינפורמטיקה, המיוצגת על ידי אמן - שום פרויקט BI לא יוכל להיות מושלם. צילום: משה אלון

מי אמר סייבר ולא קיבל? אופיר זילביגר, מנכ"ל SECOZ, הוביל את השאלות מצד הלקוחות בפאנל אבטחת מידע. בתום דיון מרתק, הסכימו כולם שאבטחה היא גם סייבר, וצריך להיערך אליה בהתאם - עם או בלי קשר לעניינים הפוליטיים. צילום: משה אלון

הנבחרת של אורקל. אילן שפיגלמן, מנהל השיווק של אורקל, כבר הפנים מזמן את הפוטנציאל הגלום בכנסים כמו זה שנערך ברומניה. זו הסיבה, כנראה, שהבוס שלו - משה חורב, החליט שאילן לא יגיע בגפו, אלא עם נבחרת מכובדת של בעלי תפקידים באורקל. להלן השמות שדיילי ציפי קלטה: אלי מזוז, מנהל השותפים של אקסאן באורקל ישראל; עוזי נבון, סמנכ"ל מכירות טכנולוגיות; נירה פרנקל, מומחית הטמעות BI; ליאור חלפין, מנהל מכירות; רונן שוורץ, מנהל מכירות באגף הטכנולוגיות; אייל ארבל, מנהל מכירות מוצרי סאן; לילך מודעי, מנהלת מכירות; ירון שגיא, מנהל מכירות בכיר; מוטי אשכנזי, מנהל מכירות בכיר; יורם  זולנץ, אחראי מכירות מוצרים פיננסיים; וגילי קוממי, מנהלת מכירות מוצרי דטה בייס. צילום: צור אבנית

 נתי אברהמי – מנכ"ל יעל תוכנה, אורח ותיק ומשתתף קבוע בכל כנס בכירים בחו"ל. הוא ציין, מלבד החידושים בפעילותה של יעל בשוק הישראלי, את הפרויקט האישי שלו: ספורט וירידה במשקל. אברהמי עונה לשואלים אותו, כי הכל מתחיל ונגמר בראש, וזה עניין של רצון והתמדה. שאפו. בנוסף, סיפר אברהמי, כי כבר הספיק לבקר ברומניה בשנה האחרונה, כאשר ביקר במדינה במסגרת טיול שורשים עם משפחתו. צילום: צור אבנית

שלומי קוארטלר, מנכ"ל דל ישראל, לא מחמיץ אף הוא מפגשים מרתקים שכאלו. קוארטלר הגיע לבוקרשט בלווית אבנר פליגמן - מנהל מוצר בדל ישראל, שנתן הרצאה מקצועית על פעילות החברה, ועם יניב בן עמי, מנהל מכירות בדל ישראל. צילום: צור אבנית

מאיר גבעון, מנכ"ל GIV, הגיע לרומניה משתי סיבות עיקריות: האחת, כדי לפגוש לקוחות ועמיתים למקצוע, והשנייה היא החזרה לשורשים, למקומות שאמא ואבא סיפרו עליהם כשהיה ילד. גבעון לא הסתיר את התרגשותו, ובמהלך הכנס הרבה לספר אנקדוטות שריגשו  את כולם, ואף פצח בשירה ממיטב הפולקלור הרומני. צילום: צור אבנית

המשך יבוא

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יוסי ברקאי

    כל אחד עושה טעויות. אני עשיתי. קניתי DELL VOSTRO. טעות, טועים, טעינו. לא אקנה יותר. קניתי את המחשב באוסטרליה כשגרתי שם. חזרתי לארץ אחרי כשנה, מהיום הראשון המחשב היה תקול, החליפו לו את כל החלקים, הכל! לוח אם כמה פעמים, מסך, מקלדת, דיסק קשיח, ביצעו פורמט מלא ומחקו תכנות יקרות ברישיון, ספיקרים, מארז, כרטיס רשת אל חוטית, בקיצור כל חלק וחלק למעט המעבד בחלקים שאינם תקנים כנראה, להסיק מהתקלות החוזרות. פניתי לכל מי שניתן היה. פניתי לשלומי קוארטלר במייל ובדואר רשום מספר פעמים, ללא תגובה, כלום, מילה, נאדה. החברה שנותנת שירות לDELL בארץ מסכימים שהמחשב דרוש החלפה, נציגי השירות שיושבים באתונה לא מסכימים, למה?! כי האחריות ה"בין לאומית" היקרה מאד! של החברה "הבין לאומית" לא כוללת החלפת מחשב שלם, רק החלפת חלקים בחלקים לא חדשים וכנראה גם לא תקינים עד סוף האחריות. לא ויתרתי, מה שמגיע מגיע. נכון?! מסתבר שלא, לפחות לא אליבא דDELL. כתבתי תגובה בעמוד הפייסבוק של דל וענה נציג של החברה. בירר, היה אדיב והבטיח לעזור. הוא חזר על הטענה שכדי להחליף את המחשב – דבר שכולם מסכימים שצריך להתבצע – יש לשלוח אותו למדינה שבה נקנה, בלתי נתפס! חברה בין לאומית! חושבים שוויתרתי? לא! שלחתי לאוסטרליה. על חשבוני. המחשב הגיע לאוסטרליה. הנציג מעמוד הפייסבוק מודיע לי שהם ינסו לתקן את המחשב שוב!! הפעם באוסטרליה. הודעתי חד משמעית שאני לא מוכן. יש גבול לכל דבר. נכון?! מסתבר שלא. הם בשלהם. אני דורש החלפה מלאה של המחשב למחשב חדש עובד אמין מסדרה אחרת ופיצוי נאה על כל מה שעברתי. הם רוצים להמשיך "לתקן". כתבתי תגובה שוב בעמוד הפייסבוק של החברה, ענתה נציגה נוספת שהבטיחה לעזור. עזרה? נו כבר ברור לא? אחרי הסברים מפורשים שהמחשב נמצא באוסטרליה ואני בישראל, פתחה הנציגה האדיבה קריאת שירות ךDELL ישראל. היום ההולדת שלי קיבלתי שיחת טלפון מDELL ישראל, מתנת יום הולדת, ביקשו ממני להפסיק לפתוח קריאות!!!!!!! כי אין להם מה לעשות איתם. אני שואל אתכם, מי צריך לספוג את כל זה? הלקוח? או החברה? אני עדיין מחכה למחשב שיוחלף. הוא כבר למעלה מחודש באוסטרליה.

אירועים קרובים