הראשונים בחדשנות

חברת Ringbow, המייצרת טבעת לשליטה במסכי מגע, זכתה במקום הראשון בתחרות החדשנות שנערכה על ידי הסניף הישראלי של הסוכנות לפיתוח מטרופולין פריז. מדובר במוצר הנלבש כטבעת, אשר מרחיבה באופן משמעותי את יכולות הממשקים מבוססי מגע או תנועה. במקום השני זכתה iOnRoad, המשפרת את חווית הנהיגה באמצעות אפליקציית מציאות רבודה. למקום השלישי הגיעה InoLact, שפיתחה מוניטור הנקה המאפשר לאמהות לוודא שהתינוק קיבל את החלב הדרוש לו.

תחרות החדשנות נערכת זו השנה הראשונה כחלק מההיערכות המשלחת הישראלית לפסטיבל Futur en Seine לחדשנות דיגיטלית בפריז, המאורגן על ידי Cap Digital. במהלך האירוע יציגו חברות מכל העולם פרויקטים חדשניים בכל תחומי החיים, כולל בית חכם, קהילה וחברה, ערים חכמות, רובוטיקה, ניהול ידע ועוד. מבין עשרות החברות שהשתתפו בתחרות נבחרו פרויקטים בודדים שהוזמנו לקחת חלק במשלחת הישראלית לפסטיבל, ולהציג את חידושיהן בפני קהל צרפתי ובינלאומי.

חבר השופטים כלל את מריון פברייר – מנהלת הפסטיבל, דניאל בסיס מהסניף הישראלי של הסוכנות לפיתוח אזור פריז, מורן בר מקבוצת גיקמדיה, מיכל שיק מהתאחדות התעשיינים, יהל זילכה מקרן ההון הסיכון מגמה, ואירית ישראלי-כהנא מקבוצת המשקיעים אפטרדוקס. דניאל בסיס, מנהל הסניף הישראלי של הסוכנות לפיתוח מטרופולין פריז: "אני שמח על ההזדמנות להציג חדשנות ישראלית באירוע המרכזי לחיים דיגיטליים בצרפת. קידום טכנולוגיה ישראלית בצרפת הוא חלק חשוב מהמשימה שלנו פה, ואני מתרגש לראות את ההיענות של היזמים הישראליים ואת הרעיונות המקוריים שלהם".

מימין: דניאל בסיס, הסניף הישראלי של הסוכנות לפיתוח אזור פריז

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים