סיסקו מארחת – פרק ב'

ביום ה' האחרון הזמינה סיסקו (Cisco) קבוצת מנמ"רים להתארח במעוזה שבאזור התעשייה של נתניה לארוחת בוקר ולעדכון "מה חדש ולאן סיסקו הולכת". מה יום מיומיים? ובכן בתחילת השנה, החברה, שנוסדה לפני 27 שנה בלבד, השתלטה במהירות על תחום הרישות והתקשורת לסוגיה השונים עם החזון המהפכני שלה "הכול IP", והגיעה לשיאי הכנסות של מעל 40 מיליארד דולרים ב-2010.

ב-16 השנים האחרונות מוביל אותה ג'ון צ'יימברס, המנכ"ל הכריזמטי ביותר, ומרבעון לרבעון הרווחיות גדלה (למעט בתקופת התפוצצות הבועה ב-2001). והנה ברבעון האחרון ירדה לפתע הרווחיות המהוללת ובוץ החל להיזרק במדיה העולמית על סיסקו והמנכ"ל שלה. אך לא איש כצ'יימברס ייבהל ומייד נקט בצעד חד ומיקד החברה מחדש בפתרונות לארגונים ולספקי התקשורת – הגרעין הקשה של מלכת התקשורת – ונפרד מכל מיני ניסיונות להתחרות בשוק מוצרי צריכה אלקטרוניים.

כך למשל, הפסיקה סיסקו לייצר את מצלמת הווידיאו הפופולארית FLIP, אפילו שרכשה את חברת PURE, יצרנית המצלמה, בכ-600 מיליון דולרים רק שנתיים לפני כן.

בועז מעוז, המנכ"ל הצעיר (40) של הסניף המקומי הציג את יתרונותיה של סיסקו כפי שהם משרתים את מנמ"רי הארגונים המחפשים לחזק את היתרונות התחרותיים של ארגוניהם, בנוסף לטכנולוגיות המתקדמות של סיסקו.

אחריו בהתלהבות יתרה הציג אלון חיימוביץ, מנהל הנדסת המערכות של סיסקו, את חזון הרישות הארגוני הטוטאלי, המאפשר חדשנות עסקית לשיפור התחרותיות.

הקינוח היה יונתן אדירי, יועצו הבכיר לשעבר של נשיא המדינה שמעון פרס, שהצטרף לאחרונה לצוות האסטרטגיה של חברת בטר פלייס (Better Place) העולמית ואחראי בה על זיהוי ומימוש הזדמנויות צמיחה גלובליות. לאחר ההרצאות נערכו סיורים בשלושה מוקדי עניין: חדרי הטלפרזנס, חדר collaboration ומעבדות DC (מרכזי הנתונים).

אולם ההרצאות מלא מפה לפה וגם העומדים מאזינים למוצא פיו של בועז מעוז, "המפקד" המקומי, שהחל דרכו הצבאית בצוללות והמריא למנכ"לות סיסקו ישראל לאחר שגויס אליה כסטודנט מצליח

בועז מעוז לוקח את מנמ"רי הארגונים לסיסקו "החדשה", מה שמכונה בתוך החברה, "the next Cisco" - ממוקדת ורעבה יותר

תמצית התוכנית הגדולה כולה: תחזית חמש שנתית. עד אשר תוכרז תוכנית חדשה בעוד שנה? ככה זה בעולם ה-ICT התזזיתי ביותר

מאיר שור, CTO בנק לאומי, מקשיב ומעמיק - מוקף מנמ"רים מארגונים רבים

אלון חיימוביץ', מנהל הנדסת המערכות בסיסקו, מציג פתרונות וטכנולוגיה מתקדמת של סיסקו שמאפשרים ללקוחות גם וגם וגם - לשמור על ההשקעות, לשפר התחרותיות ולחסוך בהוצאות. אמן

סקופ! כך (משמאל) נראתה ועידת חוזי במלחמת לבנון השנייה (מלחמת הפלזמות הראשונה) וכך כבר כיום - מימין

יונתן אדירי, כשמו כן הוא. היועץ האסטרטגי בבטר-פלייס, הפליא בהרצאתו השכלתנית והריקודית בהתאם – על שימושים מסקרנים בשיאי טכנולוגיית ההיי-טק

מנמ"רים ממלאים האולם ומאזינים בדריכות

ומה דעתכם על אמל"ח ביולוגי כדור הבא? מסקרן ומבטיח

מיבר דורסט מדגימה את השימוש הכיפי בטאבלט Cisco Cius, המיועד לשנות את הדרך בה אנשים עושים עסקים (צ'יימברס משאיר לג'ובס להמשיך לפנות לאנשים)

מרוצים כולם, עם מיבר מצטלמים. מימין: אלון סלע - מנהל לקוחות עסקיים ועודד שפיר - מנהל מכירות אזורי

טלפרסנס: המנמ"רים בחדר בנתניה והסיסקואית במדריד

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים