מה קרה לדגל של מוביילאקסס?

למי שתהה מדוע הורד השבוע הדגל של מוביילאקסס מלובי החברה במתחם איירפורט סיטי, התשובה היא ציפור פשוש, שניצלה הודות לתושייה של מנהל ה-IT ואבטחת המידע של החברה ומחלץ של אגודת צער בעלי חיים בישראל.

סיפור שהיה, כך היה: ביום ב' השבוע הגיעו עובדי הבניין לעבודה ונתקלו בציפור פשוש, שנכנסה בטעות לחלל הלובי ונכלאה בו ללא יכולת לצאת החוצה. הציפור האומללה התעופפה לה בחלל הלובי, תוך שהיא נתקלת בשמשות, כשאיש לא יכול לעזור לה.

עובדי מוביילאקסס התקשרו למספר לוכדי ציפורים ולארגונים שונים ונתקלו בסירובים מצד כולם להגיע ולחלץ את הציפור. לאחר קבלת כל הסירובים, החליט אחד מעובדי החברה ליצור קשר עם אגודת צער בעלי חיים בישראל, ששלחה למקום מיד את אייל גטניו, מחלץ האגודה. לגטניו הצטרף ניר סופר – מנהל ה-IT ואבטחת המידע של מוביילאקסס ובמשך שעתיים ניסו השניים לעייף את הציפור על מנת שיצליחו לתפוס אותה. בסופו של דבר החליטו השניים להוריד את דגל החברה ולהשתמש בו לצורך חילוץ הציפור.

החילוץ לבסוף הסתיים בהצלחה, לאחר שסופר וגטניו רצו בלובי עם הדגל המתנופף, וכך הצליחו לתפוס את הציפור. לאחר שהציפור נבדקה ונמצאה בריאה היא שוחררה בחוץ.

לדברי גטניו, מחלץ צער בעלי חיים, "מדובר בציפור פשוש שהיתה תשושה ועייפה מאוד, אך מעבר לכך היתה במצב טוב. ציפורי הפשוש חיות באזורים סבוכים ולא במקומות פתוחים ולכן, ככל הנראה, היא נקלעה לתוך לובי הבניין. אילולא היינו מחלצים את הציפור, סביר להניח שהיא היתה מתה מאפיסת כוחות ומהלחץ שבו היתה נתונה".

הציפור כלואה בבניין, כפי שצולמה על ידי אחד מעובדי מוביילאקסס

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים