סאפ ואברא השיקו את SAP Sales and Service Cloud

בכירי סאפ ואברא* בהשקת SAP Sales and Service Cloud בישראל.

ענקית הטכנולוגיה סאפ (SAP) וחברת פתרונות טכנולוגיות המידע אברא, שותפה עסקית של סאפ בישראל, הודיעו באחרונה כי הן מהדקות את שיתוף הפעולה ביניהן, עם הצגת פתרון ה-CRM החדש מבית סאפ – ששמו SAP Sales and Service Cloud – אשר יוטמע בארגונים בישראל על ידי אברא.

שתי החברות ערכו כנס לקוחות להצגת היכולות החדשות של SAP Sales and Service Cloud, הכולל בתוכו כלי AI מובנים – Native AI.

הכנס, כאמור, התמקד בהשקת SAP Sales Cloud – הדור הבא של פתרונות CRM, המשלב יכולות AI מתקדמות ותובנות עסקיות בזמן אמת. משתתפי האירוע למדו בו כי הפתרון החדש מציע לארגונים פלטפורמה אחודה לניהול תהליכי מכירות וחוויית לקוח, עם אינטגרציה מלאה בין מערכות CRM ל-ERP, יכולות חיזוי והמלצות מותאמות, כלי AI מובנים במערכת ושימוש בשפה פשוטה לניהול תהליכים עסקיים מורכבים.

"ארגונים בישראל ובעולם נדרשים להטמיע פתרונות חדשניים שמחברים בין תובנות עסקיות, בינה מלאכותית וחוויית לקוח מתקדמת. החיבור הזה מאפשר לארגונים לפעול בצורה חכמה יותר, לשפר ביצועים ולהעניק ללקוחות ערך אמיתי", אמר אבי שטיינהוף, EVP פתרונות סאפ ב-אברא, בדבריו בכנס CRM 2025, שהתקיים במשרדי סאפ ישראל ברעננה בהשתתפות לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

שטיינהוף הדגיש: "השקת SAP Sales and Service Cloud מסמלת את הצעד הבא בחיבור שבין בינה מלאכותית לחוויית לקוח. בעזרת שילוב כוחות עם סאפ אנו מאפשרים לארגונים לעבוד חכם יותר, לייצר תובנות בזמן אמת ולהעניק ללקוחותיהם חוויה אישית ועקבית. בכל ערוץ ובכל נקודת מגע".

עידן חדש של ניהול מכירות ושירות

במהלך האירוע, הציגו בכירי סאפ ואברא חזון משותף לעידן חדש של ניהול מכירות ושירות, תוך דגש על חוויית לקוח מותאמת אישית, על הגדלת פרודוקטיביות הצוותים העסקיים ועל מימוש פוטנציאל הצמיחה באמצעות נתונים ותובנות. עידן לביא, מנהל תחום חדשנות בפתרונות סאפ באברא, הציג את התובנות העסקיות במכירות ובשירות שהובילו לפיתוח המוצר המשותף.

מעבר להשקת הפתרון החדש, כלל הכנס סדרת הרצאות מקצועיות, הדגמות טכנולוגיות חיות, פאנל מומחים וסיפורי לקוחות בינלאומיים. בין היתר הוצגה פעילותה של חברת בוש (Bosch) העולמית, שהטמיעה פתרונות AI מתקדמים להחלפת מאות תהליכים תפעוליים.

יונתן פייטרה, מנכ"ל Great Place To Work, שיתף את סיפור הלקוח שלו: "רצינו שבמערכת אחת נוכל לעשות הכל, גם הצעת מחיר וגם להוציא חשבונית מאותו המערכת. המערכת מציעה את פתרון ERP ו-CRM ביחד, ובעצם אני יודע הכול בכל רגע נתון. היא גם יודעת לחשב מהר מאוד את ההזדמנויות שלנו, איפה אנחנו עומדים בתהליך ומה כדאי לעשות כדי להתקדם לשלב הבא. ישנם גם דברים נוחים מאוד כמו ההגדרות המונחות (Guided setting), דרכן אני יודע בדיוק מה התעריפים שלי ומה עלי לעשות בכל שלב בתהליך, גם במכירה וגם בשירות. כמו כן, מתקיימת אינטגרציה מלאה עם אאוטלוק (Outlook) – הכל קורה דרך המייל, ללא צורך להיכנס למערכות אחרות. כפי שאמרתי, רצינו פתרון שדרכו נוכל לבצע הכל, והפתרון החדש של סאפ, שהוטמע בהצלחה על ידי אברא, עושה זאת. הצוות של אברא עובד בצורה מקצועית, מדויקת ותמיד עם חיוך ואנרגיות טובות".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה

* בתמונה הראשית מימין: זאב ארליכמן, Customer Experience Senior Engineer ב-סאפ ישראל; ליעד גוטנטג – סמנכ"ל מכירות SME ב-סאפ; עידן לביא – מנהל תחום חדשנות בפתרונות סאפ ב-אברא; ויוי דלמן – מנהלת מכירות באברא; אבי שטיינהוף – EVP פתרונות סאפ באברא; מיכל אורן – מנהלת לקוחות ב-סאפ ישראל.

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים