מה זה קוקוסדמה? שאלו את עובדי אקווה סקיוריטי!

עובדי אקווה סקיוריטי בסדנה להכנת קוקוסדמות.

חברת אבטחת הענן אקווה סקיוריטי (Aqua Security) ערכה פעילות מיוחדת עבור כ-200 עובדי החברה במשרדיה ברמת גן לציון עידוד קיימות קהילתית ושמירה על כדור הארץ.

במסגרת הפעילות השתתפו עובדי החברה בסדנה להכנת קוקוסדמות – שיטת גידול יפנית אורגנית ואקולוגית, שאינה תלויה בכלי קיבול. הקוקוסדמה היא גרסה חדשנית לשיטת הקוקדמה היפנית המסורתית, אשר עטופה כולה בטחב. בסדנה זו נעשה שימוש בשערות של קוקוס כדי להתמודד טוב יותר עם תנאי מזג האוויר בישראל וליצור מערכת אקולוגית אורגנית שלמה שאינה תלויה בכלי קיבול, הכוללת שילוב של אדמה מדושנת, שתיל מרכזי, מעטפת של שערות קוקוס וקשירת מקרמה, שמהם הכינו העובדים את הכלים עבור הצמחים שבחרו לעצמם.

כחלק מיעדי האחריות התאגידית של אקווה, החברה שמה דגש על נושא הקיימות ואיכות הסביבה וערכה מגוון פעילויות לאורך כל השנה בקרב כ-500 עובדיה ברחבי העולם לקידום הנושא. במהלך שנת 2023, עובדי אקווה השתתפו בפעילויות התנדבות של החברה לשמירה על כדור הארץ כדי לסייע לאוויר נקי, אדמה פורייה ולנהרות ללא פסולת. כמו כן, החברה קיימה תחרות צילומי טבע בשיתוף עם נשיונל ג'יאוגרפיק, שבמסגרתה עובדי החברה יצאו לתעד את הטבע, כאשר התמונה הזוכה נכנסה אוטומטית לתחרות של נשיונל ג'יאוגרפיק לצלמים חובבים. בנוסף לכך, אקווה קיימה שוק "קח-תן", שבמהלכו העובדים החליפו בגדים וחפצי יד שנייה במצב טוב, כאשר כל הפריטים שנשארו ולא הוחלפו בין עובדי החברה נתרמו לעמותת לשובע.

קרני שמש, אחראית חוויית עובד באקווה סקיוריטי, אמרה כי, "סדנת הכנת הקוקוסדמות שקיימנו חתמה שנה שבמהלכה שמנו דגש על נושא הקיימות כחלק מהמאמצים שלנו לעידוד פעולות שמירה על כדור הארץ בקרב עובדי אקווה בכל סניפינו בעולם. אנחנו באקווה רואים בכל אחד מהעובדים שלוחה של החברה ושמחנו לראות בשנה החולפת את ההתגייסות האדירה של כל אחד ואחת מהם למען מטרה אחת משותפת של שמירה על כדור הארץ".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים