הפשוטע, משפיענים.ות ונטורל אינטליג'נס

מימין: לאון שניידרובסקי, מנחה הפאנל, ובר אלמליח, הלוא הוא הפשוטע.

הפשוטע היא אחת מאושיות הרשת הבולטות באינטרנט הישראלי בשנים האחרונות, בעיקר עקב הממים והפוסטים האינטליגנטיים והשנונים שלה. בעצם, לא רק באינטרנט, אלא גם בטלוויזיה מדי פעם, ואפילו בליין מסיבות שלה, שפעל במשך זמן מה.

מאחורי הדמות הצינית, מצחיקה, ותומכת נלהבת בזכויות נשים וקהילת הלהט"ב הזו עומד בר אלמליח, שמתאר אותה כ-"רווקה נצחית בת 22, שיוצאת בכל יום עם מישהו אחר. היא בזבזנית, לא אחראית, עצלנית ומאחרת כל הזמן". אלמליח, איש אהוב במיוחד על דיילי ציפי, נתן לפשוטע את כינויה לאחר שהוא עצמו קיבל אותו – די בצחוק, כנראה – מחבר, כסלנג ל-"בחור הומו שלא מבין בקהילה".

הפשוטע השתתפה בפאנל שאלות ותשובות שהתקיים במסגרת אירוע האינפלואנסרים.ות – או משפיענים.ות, בעברית – של משרד הפרסום לנוער ולצעירים Teenk, שנערך באחרונה במשרדי נטורל אינטליג'נס (חברה שידועה כתומכת נלהבת בזכות עצמה בזכויות קהילת הלהט"ב). השתתפו בו כ-100 בני נוער משפיעני רשת, והנחה אותו לאון שניידרובסקי, פיינליסט העונה הראשונה של האח הגדול ומשפיען רשת לא קטן בעצמו.

לצד הפשוטע דיברו באירוע טל רבינובסקי, ראש צוות הסושיאל ואחד האחראים הבולטים על פעילות הדיגיטל המבריקה של כאן 11; לאה ריינר, סמנכ"לית השיווק של גלידות נסטלה, שסיפרה על מאחורי הקלעים של גלידת הקראנץ' פיסטוק הפופולרית ושל קורנפלקס; ורינה וייסמן, מחברת הספר איך מדיטציה מעצימה אותנו, ויוצרת תוכן שמוכרת בטיקטוק כמי ששואלת אנשים: מה החלום שלכם?

דיילי ציפי הושפעה מהאירוע ומהמשפיענים.ות, ויצאה ממנו עם מחשבות ותובנות על הרשת, השפעתה, ואיך יוצרים ומפתחים דמות פופולרית כמו הפשוטע.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים