הכנס השנתי של פורטינט ישראל – בסימן איומים והגנת סייבר

עופר ישראלי, מנהל פעילות פורטינט ישראל.

350 אנשים הגיעו לכנס השנתי Security Day של חברת אבטחת הסייבר פורטינט עבור הלקוחות והשותפים של החברה בישראל, שהתקיים באולם יורדי הסירה בנמל תל אביב בהנחייתו של השחק אמנון וולף.

עופר ישראלי, מנהל פעילות פורטינט ישראל, פתח את הכנס וסקר בהרצאתו את מפת איומי הסייבר העדכנית ואת המגמות בתחום.

הדובר המרכזי בכנס היה פיליפו קסיני, סגן נשיא להנדסה ומנהל טכנולוגי בכיר בפורטינט העולמית, אשר הסביר בהרצאתו על הכלים והפתרונות העדכניים הדרושים למנהלי הטכנולוגיה כיום כדי להתמודד עם נוף איומי הסייבר המתפתח בלי הפסקה.

עוד שמעו המשתתפים הרצאות מפי מיטב מומחי פורטינט, בהם נטע שרעבי – מנהלת צוות הנדסה אזורית בפורטינט; משה בן סימון – סמנכ"ל ניהול מוצרי SecOps בפורטינט; צור סגל – מנהל פיתוח עסקי אזורי לתחום ה-OT בפורטינט; איתי גורן – מנהל צוות ההנדסה בפורטינט ישראל; ועוד.

ישראלי ציין כי, "פורטינט היא חברת אבטחת הסייבר הגדולה ביותר בעולם כיום, עם הפתרונות המקיפים ביותר בשוק. אנחנו ממשיכים להתרחב בישראל והסניף שלנו מורכב מאנשי פיתוח של פתרון ה-EDR/XDR של החברה וצוותי המכירות וההנדסה".

"פורטינט היא חברה אשר דוגלת בחדשנות וככזו, רוב הפיתוחים שלנו מבוצעים פנימית, מה שמאפשר צמיחה אורגנית והתממשקות פשוטה בין כל המערכות. בזכות השילוב בין טכנולוגיה מתקדמת, חדשנות ומערכות בעלות ביצועים גבוהים, פורטינט מובילה במגוון קטגוריות בדו"חות של גרטנר, בין היתר בהתקני אבטחת רשת, SD-WAN ועוד. בנוסף לכך, לפי IDC, הפתרונות של פורטינט מהווים 40% משוק ה-NGFW העולמי. הפכנו לאחת מספקיות אבטחת המידע הגדולות ביותר בעולם והפתרונות שלנו מוטמעים בקרב חברות בכל המגזרים והתעשיות בכל רחבי העולם", סיכם ישראלי.

מימין אייל ברוש; משה בן סימון; איתי גורן; עופר ישראלי; מאיר ראש; פיליפו קסיני; וצליל טופז.

מימין אייל ברוש; משה בן סימון; איתי גורן; עופר ישראלי; מאיר ראש; פיליפו קסיני; וצליל טופז. צילום: ניב קנטור

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים