ולנטיינ'ס טק

רחבת הריקודים במתחם הדייטינג הווירטואלי של SQLink. צילום מסך

דיילי ציפי בילתה את הוולנטיינ'ס דיי, יום האהבה, שחל שלשום (א'), באירוע מיוחד של SQLink, שמתקיים זו השנה הרביעית ברציפות ונקרא, איך לא, SQLove. האירוע כלל מפגשי ספיד דייטינג, שבניגוד לשנים הקודמות נערכו במרחב הווירטואלי, שכבר מזמן הפך לכר פורה למציאת אהבה פיזית, אמיתית.

מתחם הדייטינג של SQLink. צילום מסך

מתחם הדייטינג הווירטואלי של SQLink. צילום מסך

באירוע, שנערך בשיתוף מרחוק, נטלו חלק היי-טקיסטים והיי-טקיסטיות, שמחפשים למצוא את ה-אחד או ה-אחת שלהם.ן. ממש כמו בספיד דייטינג אמיתי, הרווקים.ות עברו בין “שולחנות” ושוחחו קצרות האחד.ת עם השני.יה, לפני שהמשיכו הלאה, לסבב הבא. כל משתתף ומשתתפת קיבל.ה לפחות שמונה סבבים שונים, כמו גם הזדמנות להכיר באזורים הציבוריים.

לא רק דייטינג

מתחם ההיכרויות האינטראקטיבי כלל, בין היתר, אזור לקהילת הלהטב"ק, אזור ריקודים, מתחם בר ואפילו עמדת DJ. בסוף הערב עלתה הדר לוי, האחת והיחידה, לסטנד אפ קורע במיוחד.


חוץ מאהבה, המשתתפים יכולים היו למצוא בערב הזה גם עבודה: SQLink אספה מאות משרות פתוחות ומבוקשות שהוצעו להיי-טקיסטים באזור "השידוך המקצועי". בתוך כל הטוב הזה שובצו אתנחתות קומיות וחידות נושאות פרסים, והעונים נכונה זכו במגוון שוברי BuyMe.

יניב בן ישי, סמנכ”ל השיווק של SQLink, אמר כי "זו כבר הפעם הרביעית שאנחנו עורכים את אירוע הסינגלס שלנו לקהילת ההיי-טק, ומסורת לא שוברים – גם לא בגלל נגיף טורדני. היה לנו חשוב דווקא בתקופה הנוכחית להרים אירוע דייטינג ייחודי ומושקע לקהילת ההיי-טק – גם כי אנחנו תמיד אוהבים לחשוב מחוץ לקופסה ולעשות דברים בגדול, וגם כדי לשפר קצת את מצב הרוח בתקופה שבה כולנו בסגרים וריחוק חברתי".

רחבת הריקודים במתחם הדייטינג הווירטואלי של SQLink. צילום מסך

רחבת הריקודים במתחם הדייטינג הווירטואלי של SQLink. צילום מסך

דיילי ציפי שמעה שבמהלך האירוע הוחלפו כמה טלפונים, ומצפה להזמנות לחתונות אחרי שהקורונה תיגמר כבר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים