החברות שבחרו BMC ומטריקס, וזכו בתחרות מצטייני המחשוב

משמאל: דרור רוט, אלביט מערכות; יורם אלול, BMC; ואילנה זלביסקי, אלביט מערכות. צילום: ניב קנטור

BMC ומטריקס הן בין החברות שבגין פרויקטים שביצעו זכו לקוחות שלהן בטקס מצטייני המחשוב IT Awards 2020 של אנשים ומחשבים, שהתקיים שלשום (א') בלאגו בראשון לציון. מדובר בפרויקטים באלביט מערכות, בנק דיסקונט ויס, שזכו בקטגוריות טרנספורמציות וחדשנות, ושליטה ובקרה.

משמאל: דרור רוט, אלביט מערכות; יורם אלול, BMC; ואילנה זלביסקי, אלביט מערכות. צילום: ניב קנטור

משמאל: דרור רוט, אלביט מערכות; יורם אלול, BMC; ואילנה זלביסקי, אלביט מערכות. צילום: ניב קנטור

ולזכיות בהרחבה: אחד הזוכים הוא פרויקט ה-ITSM (שירותי IT מנוהלים) באלביט, שהתבסס על פתרונות ה-Helix ו-Remedy של BMC. בחברה יודעים לספר שהפתרון תומך היטב בכ-12 אלף משתמשים, הפזורים במספר אתרים וחברות בנות של אלביט בישראל ובמדינות נוספות, ובעוד 300 אנשי תמיכה ושירות מתחומים שונים. בעקבות הפרויקט הושגו יעדים רבים, בעלי משמעות קריטית לארגון: שיפור חוויית השירות של העובדים, הפחתה משמעותית של זמן ושיפור איכות המענה של צוותי התמיכה, הרחבת הפתרון כדי לתמוך בפונקציות נוספות בארגון (משאבי אנוש, אחזקה ועוד), והקמת מערך ארגוני למען הנגשת ידע כללי וממוקד לבעלי תפקידים בכל מערכות הארגון.

בעקבות הפרויקט, הושגו כל המטרות שנקבעו ברמה גבוהה, בהן הסבת הארגון לשירות עצמי – הוא העלה את שיעור הפניות שמטופלות באופן זה מ-20% ל-80%.

משמאל: אבנר מימון, BMC; טל יוחאי, יס; סהר ניר, יס; אלון כרמלי, BMC; עודד כהן, יס; ויורם אלול, BMC. צילום: ניב קנטור

משמאל: אבנר מימון, BMC; שי עובדיה, מטריקס; טל יוחאי, יס; סהר ניר, יס; אלון כרמלי, BMC; עודד כהן, יס; ויורם אלול, BMC. צילום: ניב קנטור

פרויקט זוכה נוסף הוא הטמעת מערכת שליטה ובקרה (שו"ב), משולבת למידת מכונה, AIOps ו-APM, ב-יס. הפרויקט בוצע על ידי BMC בשיתוף חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, המייצגת אותה בישראל. מטרותיו כללו: הקמת מערך תפעול אנליטי ופרו-אקטיבי, שימנע תקלות; איסוף אירועים ולוגים למערך מבוסס למידת מכונה ו-AIOps, לזיהוי פעילות חריגה במערכת; ושילוב יכולות קורלציה אנליטיות בין אירועים לטובת זיהוי מהיר ואוטומטי של סיבת השורש של תקלות.

הודות לשימוש בפתרונות ה-TrueSight של BMC, יס דיווחה על שיפור זמני התגובה של מערכות הליבה לפניות שירות לקוחות, מניעת תקלות באופן פרו-אקטיבי, קונסולידציה של כלי השו"ב, יצירת ממשק אחד ושפה תפעולית אחידה לאורך מערך ה-IT כולו, ועוד תועלות רבות.

משמאל: אלון כרמלי, BMC; גיא אברהמי, בנק דיסקונט; אריה דרעי, בנק דיסקונט; מיכל שוורץ, בנק דיסקונט; לילך כחלון, בנק דיסקונט; עומר כץ, בנק דיסקונט; תומר רייטן, מטריקס; יורם אלול, BMC; אבנר מימון, BMC. צילום: ניב קנטור

משמאל: אלון כרמלי, BMC; שי עובדיה, מטריקס; גיא אברהמי, בנק דיסקונט; אריה דרעי, בנק דיסקונט; מיכל שוורץ, בנק דיסקונט; לילך כחלון, בנק דיסקונט; עומר כץ, בנק דיסקונט; תומר רייטן, מטריקס; יורם אלול, BMC; אבנר מימון, BMC. צילום: ניב קנטור

עוד פרויקט שזכה הוא ניהול נכסים בבנק דיסקונט. אמנם, באופן יוצא דופן, אבל לא במקרה, BMC הייתה החברה היחידה שהגישה פרויקט לשיפוט בתחום הזה, אלא שגם כאן מדובר בפרויקט מצטיין, ודיילי ציפי סבורה שייתכן שהוא היה זוכה גם לו היו מוגשים פרויקטים נוספים. הבנק בחן מספר חברות לביצוע הפרויקט ובחר ב-BMC מתוך הבנה שהפתרונות שלה מספקים את המענה הטוב והשלם ביותר.

מה בוצע במסגרת הפרויקט? שילוב בין אפליקציות ה-Helix Discovery, CMDB ו-TrueSight-MoM, שאפשר הטמעה של מערכת IT לניהול נכסים, לשיפור היעילות התפעולית, זמינות המערכות העסקיות ועמידה ברגולציה. ובבנקים, כידוע, עמידה ברגולציה זה דבר קריטי, וחשוב שתהיה מערכת שתדע לתמוך בכך על הצד הטוב ביותר.

יורם אלול, מנהל פעילות BMC בישראל ובמזרח אירופה, היטיב לסכם: ״הזכייה של הלקוחות שלנו – מתחומי הפיננסים, ההיי-טק והטלקום, מציגה את יכולתנו ליישם ולקדם טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים מגוונים ובחברות גדולות ומשמעותיות לתעשייה הישראלית. שיתוף הפעולה שלנו עם מטריקס – חברת מערכות המידע הגדולה בישראל ונציגתנו מזה 26 שנים, כמו גם הקשר החם והרציף עם לקוחותינו מהווים אבן יסוד ביכולת לעמוד במשימה זו. הזכיות בטקס מצטייני המחשוב מהוות פתיח נפלא לעשור חדש ול-2020 בפרט".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים