המיט-אפ האג'ילי של כלל ביטוח ופיננסים

משתתפים באירוע מאזינים להרצאות בקשב רב. צילום: יח"צ

כלל ביטוח ופיננסים ערכה באחרונה מיט-אפ שעסק באחד התחומים החמים ביותר – הטרנספורמציה הדיגיטלית, ובאיך לעשות אותה בצורה אג'ילית, לרבות הממד המנטלי שכרוך בתהליך הזה.

האירוע התקיים במשרדי החברה, בהשתתפות עובדים מחטיבת ה-IT ומהחטיבות העסקיות שלה, וכן מארגונים אחרים.

עדי קפלן, מנכ"ל כללביט מערכות. צילום: סיון פרג'

עדי קפלן, מנכ"ל כללביט מערכות. צילום: סיון פרג'

עדי קפלן, מנכ"ל כללביט מערכות, הזרוע הטכנולוגית של הקבוצה, הדגיש באירוע את היתרונות המובהקים שיש לארגונים בהכנת ובביצוע תכניות להובלה ולהטמעה דרך מתודולוגיות אג'יליות, וציין את החשיבות הרבה שיש לשיתופי ידע בין ארגונים – במיט-אפים ובמסגרות נוספות.

בהמשך הציגו אנשי כלל שניים מהפרויקטים הראשונים בעולם הטרנספורמציה האג'ילית שהחברה ביצעה: הראשון הוא החלפת מערכת ליבת ביטוח חיים והשני – הטמעת מערכת תמונת לקוח 360. מובילי הפרויקטים, ממערך הפיתוח ומהתחום העסקי בחברה, סיפרו לנוכחים על החיבור האישי שלהם לתהליך העבודה ולשותפים, פירטו את האתגרים שעמם התמודדו בדרך ואת היתרונות הרבים שהופקו מהעבודה באג'ייל, והדגישו את חשיבות השילוב בין מומחים מתוך החברה, בעלי מיומנויות שונות, להצלחתם של תהליכים אלה.

משתתפים באירוע מאזינים להרצאות בקשב רב. צילום: יח"צ

משתתפים באירוע מאזינים להרצאות בקשב רב. צילום: יח"צ

בנוסף, התקיימה הרצאת אורח של יובל בכר, מאמן אג'ייל מחברת הייעוץ אג'ימה, שהרצה על הממד המנטלי של התחום, ועל החשיבות הרבה שיש להובלת תהליכי שינוי פנימיים ואימוץ כלי עבודה חדשים בקרב ארגונים, במטרה לייצר תרבות ארגונית בעלת שקיפות, שיתוף ידע ועבודת צוות טובה יותר.

בכלל יודעים לספר שהמפגש היה חלק מהמהלכים של הקבוצה להובלת יזמות וחדשנות בתחום הביטוח בישראל, תוך הטמעת מתודולוגיות התומכות בזריזות וגמישות ויצירת תרבות ארגונית – כל זאת תוך שימת הלקוח במרכז.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דני

    כל הכבוד. הגיע הזמן לשינוי בכללביט

אירועים קרובים