אוטובוס האירוויזיון של מיי הריטג' משוטט ברחבי אירופה

אוטובוס האירוויזיון של מיי הריטג' נוסע ברחובות היפים של עיר אירופית. לפי אוטובוסי הקומותיים אתם יכולים לדעת באיזו עיר מדובר... צילום: יח"צ

שגעת האירוויזיון שוטפת בימים אלה את ישראל, לקראת התחרות שתיערך בתל אביב בעוד חודש. חברת ההיי-טק מיי הריטג' מבקשת "להדביק" בשגעת הזאת גם את האירופים הממוצעים – לאו דווקא חובבי התחרות הכבדים. לכן, היא החליטה להוציא אוטובוס אירוויזיון, שמשוטט בימים אלה בין ערים מרכזיות באירופה ומביא את רוח התחרות המוזיקלית השנתית גם לאלה שלא יגיעו לישראל, ובמקרה הטוב יסתפקו בלצפות בה בבית שלהם במדינה שלהם.

מיי הריטג', שיזמה את הוצאת האוטובוס, היא נותנת החסות של האירוויזיון בארץ. הרכב הגדול שהיא מפעילה מצויד במערכת קריוקי והעוברים סביבו מוזמנים להקליט את עצמם שרים את להיטי האירוויזיון מהעבר ומהשנה, כדי להשתתף בתחרות שבסופה יוכלו לזכות בכרטיס כניסה לתחרות שתתקיים בתל אביב. כאן ניתן לראות עוברי אורח הולנדים עושים קריוקי לשיר Home של קובי מרימי, שייצג את ישראל בתחרות השנה.

משאלת הלב של דיילי ציפי היא שהשנה, אחרי יותר משני עשורים, בריטניה סוף סוף תחזור לנצח באירוויזיון. צילום: יח"צ

משאלת הלב של דיילי ציפי היא שהשנה, אחרי יותר משני עשורים, בריטניה סוף סוף תחזור לנצח באירוויזיון. צילום: יח"צ

לביקורי אוטובוס האירוויזיון בערים השונות מתלווים משתתפים בתחרות בעבר ובהווה, סלבריטאים וזמרים מוכרים, ששרים יחד עם האנשים ברחוב. לצד זאת, מציעה מיי הריטג' לזמרים החובבים משהו מהשירותים ה-"רגילים" שלה – לבדוק את עץ השורשים שלהם ואולי לגלות מידע שלא ידעו על משפחתם וקרובים שלא הכירו באמצעות המערכת שהיא פיתחה.

אוטובוס האירוויזיון עובר בין אמסטרדם, המבורג, קופנהגן, אוסלו, שטוקהולם, ברלין, קלן, פריז, לונדון, ג'נבה, ברצלונה ומדריד, ויסיים את המסע בעוד 10 ימים, ב-25 באפריל, בליסבון, שבה נערך האירוויזיון בשנה שעברה.

מסע האוטובוס הוא חלק מקמפיין תוכן רחב שעורכת מיי הריטג' לקידום האירוויזיון בשם One Big Family, שכולל גם את חקר העבר המשפחתי של משתתפים בתחרות בעבר ובהווה ושלל תחרויות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים