שיווק וארוחת בוקר

חביתה, קפה ושיווק. המפגש בריאקטור של מיקרוסופט. צילום: יח"צ

מיקרוסופט ישראל השיקה באחרונה, באירוע שהתקיים בריאקטור שלה בתל אביב, את קהילת מנהלי השיווק של שותפי הענן של החברה. היה זה האירוע הראשון של מועדון Marketing Breakfast Club שלה – יוזמה שמתמקדת במתן ערך מוסף להעצמת השותפים בתחומי השיווק, החדשנות הדיגיטלית והחשיבה היצירתית. באירוע השתתפו יותר מ-60 מנהלי שיווק מחברות בולטות במשק.

לאחר שטעמו ירקות, מאפים ואת שאר המאכלים שיש בארוחת בוקר, שמעו המשתתפים את האני קוהאן, מנהל שיווק ואסטרטגיית שותפים במיקרוסופט באזור MEA (המזרח התיכון ואפריקה), שהגיע לישראל כדי להיפגש עם שותפים של החברה ולחלוק אתם את הידע שלו באסטרטגיית הגעה לשוק.

לאחר מכן התקיים פאנל מומחים בהנחיית דנה זורבצ'י, יועצת שיווק לשותפים בישראל, שעסק בעתיד השיווק. בפאנל דנו בטרנדים החמים, באתגרים ובהזדמנויות בעולם השיווק, בתפקיד מנהל השיווק בעולם החדש ובשילוב בין אומנות למדע בבניית מהלכי שיווק. משתתפיו היו אורית גרינבוים ליפסקי, CMO מיקרוסופט ישראל; ליסה בנט, סמנכ"לית השיווק של קלטורה; גולן בר אור, סמנכ"ל השיווק של פרודוור; וטל רחמים מ-KPMG.

לאחר הפאנל שמעו המשתתפים הרצאות של אלירן בן יהודה, מנהל פעילות טאבולה בישראל ובדרום אפריקה; ערן גפן, המנכ"ל והבעלים של קבוצת גפן; ואדיר רון, מנהל תחום חדשנות וקוד פתוח במיקרוסופט ישראל.

זורבצ'י אמרה כי "המפגש מהווה יריית הפתיחה למפגשים רבעוניים של מנהלים בתחום. זה המקום לחלוק רעיונות ומחשבות, אתגרים וכלים בהתמודדות בעולם השיווק".

דיילי ציפי צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונה.

חביתה, קפה ושיווק. המפגש בריאקטור של מיקרוסופט. צילום: יח"צ

חביתה, קפה ושיווק. המפגש בריאקטור של מיקרוסופט. צילום: יח"צ

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים