איך עושים eCommerce מוצלח – בפאנל הבכירים של Gett Delivery

מימין: דניאל שרעבי, מנהלת השיווק של Gett Delivery ישראל; מיכאל מיטרני, סמנכ"ל הדיגיטל והחדשנות של סופר פארם; ונטלי טנא, מומחית בתחום ה-eCommerce. צילום: יח"צ

Gett Delivery, חברת השליחויות של Gett (לשעבר גט טקסי), קיימה באחרונה פאנל בכירים, בו דנו על השלבים לביצוע eCommerce מוצלח וניתנו טיפים להצלחת עסקים קטנים.

באירוע, שהתקיים לקראת חודש הקניות הגדול שעומד לפנינו ושלפי ההערכות הולך לשבור השנה שיאים בישראל, השתתפו יזמים, מוכרים פרטיים ואנשי עסקים. בין המרצים התארח מיכאל מיטרני, סמנכ"ל הדיגיטל והחדשנות של סופר פארם, שסיפר בהרצאתו על השקת אתר האינטרנט של החברה, האתגרים שלה בתחום ומה היא מתכננת בעתיד.

דיילי ציפי, שאוהבת לקנות אונליין, צפתה, נצפתה וחזרה עם תמונות.

מימין: דניאל שרעבי, מנהלת השיווק של Gett Delivery ישראל; מיכאל מיטרני, סמנכ"ל הדיגיטל והחדשנות של סופר פארם; ונטלי טנא, מומחית בתחום ה-eCommerce. צילום: יח"צ

מימין: דניאל שרעבי, מנהלת השיווק של Gett Delivery ישראל; מיכאל מיטרני, סמנכ"ל הדיגיטל והחדשנות של סופר פארם; ונטלי טנא, מומחית בתחום ה-eCommerce. צילום: יח"צ

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים